כל מה שרציתם לדעת על קארפול

ביטוח רכב

עולם האינטרנט יצר בפנינו אופציה שלא הייתה קיימת באוויר, לפחות לא באותה רמה ובאותה מידה, והיא אופציה של שיתופיות. במקום שאנחנו נעשה את הדברים לבד, אנחנו יכולים לעשות דברים ביחד. זה הרבה יותר חוויתי, הרבה יותר פשוט ונוח, ויכול לחסוך לנו לא מעט כסף. דוגמא טובה לכך, זה קארפול.

מה זה קארפול וכיצד זה יכול לעזור לנו?

הרעיון של קארפול תופס תאוצה לאט לאט ומטרתו, לייצר נסיעות שיתופיות למקומות שונים. המטרה היא, במקום שכל אחד מאיתנו ייסע ברכב פרטי לעבודה או לכל מקום אחר, או שכל אחד יגיע בכוחות עצמו, הרי שאנחנו יכולים להתאחד ולנסוע ביחד, ברכב פרטי אחד. זה משפר את חווית הנסיעה, מפחית את זיהום האוויר ואפילו אפשר לראות שינויים בתחום ביטוח הרכב בארץ, כתוצאה מכך.

ברגע שאנשים בוחרים לנסוע ביחד, אחד עם השני, ברכב פרטי אחד ולא להשתמש במספר רכבים פרטיים או להשתמש בתחבורה ציבורית נניח, אז אפשר לחסוך לא מעט כסף, שכן כולם משתתפים בדלק, כמות הרכבים שעל הכביש פוחתת, מה שמפחית את כמות התאונות (כאן אנחנו יכולים לראות שינוי גם בתחום הביטוח) וכן אנחנו יכולים לראות ירידה בזיהום האוויר, מאחר ויש הרבה פחות מכוניות.

צריך להדגיש, ישנם גורמים שונים שמעודדים שימוש בשיטת קארפול. אפשר למצוא אפליקציות ייחודיות שמאפשרות לנו למצוא שותפים לנסיעות, אפשר למצוא קבוצות בפייסבוק שפועלות לשם כך וכן יש קמפיינים שונים שמעודדים זאת.

כיצד אנחנו יכולים להיות חלק מקארפול?

אם יש לנו רכב, אז כל מה שעלינו לעשות זה להציע לאנשים שאנחנו מכירים להצטרף אלינו לנסיעות משותפות אל מקום עבודה או כל מקום אחר אליו אנחנו והם אמורים להגיע. אנחנו יכולים גם להציע דרך רשתות חברתיות או אפליקציות, לגורמים שמתגוררים באזור שלנו להצטרף לנסיעות כאלה.

אם אין לנו רכב, אז אנחנו צריכים לחפש אנשים שיש להם ומוכנים לבצע נסיעות שיתופיות כאלה. צריך לומר, במקרה כזה אנחנו נצטרף להשתתף בהוצאות, למשל בדלק או בדרכים אחרות, על מנת שזה ישתלם לבעל הרכב לקחת אותנו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה