נדל"ן בפולין – למה זה הכי נכון

נדל

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מבינים כי פחות משתלם להשקיע בנדל"ן בישראל ומחפשים אחר אפיק השקעה טוב יותר אשר יעניק להם תשואה גבוהה מזו שניתן לקבל בארץ. אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר עבור ישראלים מעין אלה היא לרכוש נכס במיקום אטרקטיבי מעבר לים, כאשר אחד מהמקומות המדוברים הטובים ביותר עבור השקעה מעין זאת כיום הוא: פולין.

למה דווקא פולין?

ישנן לא מעט סיבות לכך שכדאי להשקיע בנדל"ן דווקא בפולין, ראשית כל, במסגרת נפילת החומות בגוש הקומוניסטי, פולין הייתה הראשונה להשתחרר מהקומוניזם. היא הצטרפה לשוק האירופאי אך עדיין משתמשים בה במטבע המקומי הלא הוא הזלוטי ולא ביורו. הכלכלה של פולין ידועה ככלכלה יציבה מאוד ומחירי הנדל"ן שבפולין הינם מחירים נמוכים מאוד יחסית למחירים באירופה. על אף שעד שנת 2008  הייתה עלייה קבועה ודי גבוהה במחירי הנדלן בפולין, הרי שלאחר המשבר המחירים ירדו בצורה משמעותית בשל ירידה זמנית בביקוש לרכישת נדל"ן. מלבד המחירים הזולים על הנדל"ן גם רמת התשואה על השקעות נדל"ן הינה גבוהה. המיסוי על השקעות נדל"ן אטרקטיבי בפולין, יד דרישה גבוהה להשכרת דירות על ידי אוכלוסייה מקומית וניתן לומר שמאוד מאוד משתלם לישראלים המעוניינים להשקיע בנדל"ן מעבר לים לעשות זאת דווקא בפולין.

כיצד תבחרו את הנדל"ן הנכון להשקיע בו?

ההשקעה הפופולארית ביותר כיום בנדל"ן בפולין היא בדירה קטנה של עד 40 מ"ר שכן, מדובר על דירה שתהיה רלוונטית להשכרה עבור מגוון רחב של שוכרים כגון: תיירים, סטודנטים, זוגות צעירים, אוכלוסייה מבוגרת ועוד. כמובן שחשוב מאוד לאתר את הנכס הנכון על מנת שהוא אכן יהווה את השקעת הנדל"ן הטובה ביותר עבורכם. חשוב וכדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום השקעות מעין אלה, אשר יסייעו לכם באיתור הנכס המתאים ובתהליך ההשקעה כולו.

קראו עוד על השקעות נדל"ן באירופה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה