לימודי טאי צ'י אצל אמיר פרלמן – איך מתחילים?

לימודי טאי צ'י

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שמתעניינים בתחום הטאיצ'י. מדובר על אומנות לחימה רכה, אשר הולכת וכובשת את המערב בזכות היופי, החן, האצילות והיתרונות הרבים שהיא טומנת בחובה. על מנת להתחיל ללמוד טאיצ'י ולהעמיק את הידע שלכם בתחום, כדאי לפנות בלינק הזה לבית ספר שמתמחה בתחום. כמו כן, כדאי לברור היטב את המורה שממנו תבחרו ללמוד, היות ולכל מורה יש את הידע, הניסיון וסגנון הלימוד הייחודי עבורו. מומלץ ללמוד אצל מורה מנוסה ומוכשר, שמכיר היטב את התחום ויודע כיצד להעביר את הידע שלו הלאה בצורה ברורה ומדויקת.

לימודי טאיצ'י אצל אמיר פרלמן – הדרך הטובה ביותר להיחשף לתחום ולהעמיק את ההבנה שלכם

קודם כל, כדאי להדגיש כי לא ניתן ללמוד טאיצ'י מבלי להגיע אל סדנאות טאי צ'י פיזית, היות וישנו הבדל עצום בין צפייה בשיעור אונליין לבין הגעה לשיעור פיזי. רק מורה מנוסה ומקצועי, יוכל לתקן אתכם ולייעץ לכם לגבי סוג התרגול הנחוץ לכם באופן אישי. זוהי הדרך היחידה ללמוד את אומנות הלחימה העתיקה הזאת, להתנסות בסגנונות שונים וכמובן ליהנות מעבודת זוגות שיכולה לתרום המון להבנה הפנימית שלכם. חשוב ללמוד בבית ספר שמספק קבוצות תרגול ברמות שונות, על מנת להבטיח לעצמכם תרגול ברמה המתאימה לכם ביותר. כמו כן, לאחר שלומדים א הבסיס והעקרונות, חשוב שיהיה לכם כיצד להמשיך להעמיק את הידע והניסיון שלכם בתחום, באמצעות קבוצות תרגול מתקדמות יותר.

לסיכום, לימודי טאיצ'י אצל אמיר פרלמן כמו כאן יכולים לסייע לכל אדם שמעוניין להיכנס לתחום ולהתנסות בו. אמיר הינו מורה מוכר וידוע, בעל וותק של שנים וניסיון בתחום. הוא יכול להתאים לכל תלמיד את התרגול המתאים ביותר לצרכים וליכולות שלו, על מנת להבטיח את ההתקדמות השוטפת שלו בצורה המדויקת ביותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה