ייצור חשמל סולרי – אחרי כמה זמן זה משתלם

ייצור חשמל סולרי

עליית המחירים המתמידה של צריכת החשמל הביתית, בנוסף לקידום נרחב של היתרונות של אנרגיה סולארית, מעודדת יותר בעלי בתים לתהות אם ייצור חשמל סולארי היא השקעה כדאית. זה תלוי במידה רבה בתשובה לשאלה: כמה זמן ייקח לי לשלם את הפאנלים הסולאריים שלי? התשובה מושפעת מכמה גורמים, כולל גודל הבית שלך, כמה כוח אתה משתמש ואפילו היכן אתה גר.

גורמים בסיסיים

בכדי להתחיל לעבוד על זמן הפירעון, ראשית עליכם לקבל רעיון הן למחיר של המערכת, והן לערך האנרגיה הנוצרת. מערכות עצמן מתחילות ב20-30 אלף שקל, תלוי בגודל ובבחירת הפאנלים, ויש להתחשב גם בהנחות מס של המדינה על מערכות אלו.

בואו ניקח מקרה לדוגמא שנוכל לבחון ולקבל קצת מושג על הגורמים המשפיעים ותוך כמה זמן תחזירו את ההשקעה.

למשל בית ממוצע עם גודל גג של 120 מטר רבוע וחשבון חשמל חודשי ממוצע של 1500 שקלים, גג רעפים לכיוון דרום. בבית כזה, במשך 25 שנה תחסכו  137,149 שקל בחשבון החשמל. עלות של המערכת הפאנלים הסולארים שתשקיעו בבית כזה תעלה לכם 63,663 שקלים בלבד. בחשבון פשוט נגיע לכך שהחסכון השנתי שלכם בחשבון החשמל הוא 5,485 שקלים, וכדי לכסות את ההשקעה הראשונית שלכם אתם תכסו כבר לאחר 11 וחצי שנים בלבד. מעטות הן ההשקעות שמספקות כזאת תשואה בטוחה ופשוטה. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבדוק את מחשבון החיסכון שלנו ולקבל הערכה מותאמת יותר לבית שלכם, כמו כן אנו תמיד במרחק של שיחת טלפון אחת בלבד.

השקעה טובה

לא ניתן לתת תשובה מוחלטת לשאלה: כמה זמן ייקח לי לשלם את הפאנלים הסולאריים שלי מכיוון שיש כל כך הרבה משתנים, קראו בהרחבה באתר. עם זאת, עבור מערכת בעלות בסיסית ניתן היה להפחית את זמן ההחזר מזמן 15 שנים עד 6-9 שנים. זה לא לוקח בחשבון את החיסכון הניכר בעלויות האנרגיה שלך, כך שבתנאי שתשאר בבית שלך מספיק זמן, הפאנלים הסולאריים שלך עשויים להיות השקעה טובה מאוד, וגם אם לא תישאר, מחיר הפאנלים, והערך לקונים עתידיים יגולם בערך הבית המשופר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה