ספרים רגילים או דיגיטליים?

pile-of-books-159866

הוצאת ספר הוא תהליך מורכב וארוך. הוא עובר דרך מספר אנשי מקצוע והוא כרוך בהרבה השקעה. אם כי לקראת ההוצאה לאור תמיד יהיה נכון לשקול אופציות שונות. וזאת כי בשונה מפעם, כיום יש אופציות שונות. לצד הספרים המודפסים שהיו מוכרים לנו מאז ומעולם אנחנו מכירים גם ספרים אחרים מסוג חדש – ספרים דיגיטליים.

מהו ספר דיגיטלי?

העידן הדיגיטלי פותח בפנינו אפשרויות חדשות, וביניהן אנחנו זוכים להכיר את הספרים הדיגיטליים. אלו ספרים שאינם מודפסים על גבי נייר, אלא מעוצבים ומעומדים כקובץ דיגיטלי. הספר הדיגיטלי הינו בעל מאפיינים מיוחדים, והוא שונה משמעותית מספר רגיל. זאת מבחינת מספר היבטים:

  • ספר דיגיטלי אמנם כרוך בהשקעה רבה של כתיבה, הגהה, עיצוב וכדומה. אבל אין לנו כאן הוצאות הדפסה. שהן הוצאה משמעותית בהוצאה של כל ספר לאור. כך שלקראת הוצאה של ספר דיגיטלי ניתן לקבל החלטות בצורה קלה יותר. מה גם שאין צורך להחליט כמה העתקים להדפיס.
  • ספר דיגיטלי ניתן להפיץ בקלות בהשוואה לספר רגיל. בעוד ספר מודפס מחייב שיתוף פעולה עם חברות הפצה, הרי ספר דיגיטלי נשלח באופן מקוון בלי רכבי הובלה ועגלות משא. נקודה זו מוזילה אף היא את העלויות של הוצאת הספר לאור, וגם מאפשרת לנו למכור את הספר במחיר נמוך יותר.
  • יש לציין כי ספר דיגיטלי יש אופציות שלא מוכרות לנו בספרים רגילים. לדוגמה, נוכל לקרוא אותו מכל מקום בו נהיה. בנסיעה, בלימודים או בבית – בלי להיסחב עם מוצר פיסי כבד. כמו כן בספר דיגיטלי ראשי הפרקים מתפקדים כקישורים ומאפשרים לנו למצוא בשיא המהירות את הפרק הרצוי לנו כעת. יתרונות אלו אינם מוכרים בספר המודפס והמוכר לנו מאז ומתמיד.
    רוצים להוציא לאור את הספר שעמלתם עליו זמן רב?
    באתר זה תוכלו לקרוא על תהליך ההוצאה לאור:
    https://nivbook.co.il/
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה