הדברת עכברים בבית – למה חשוב לשים לב?

הדברת עכברים בבית

הדברת עכברים בבית, אינה עוד סוג חביב של הדברת יתושים או מזיקים קטנים והדברה כזו, כדאי מאוד שתיעשה על ידי איש מקצועי כדי שיידע היכן לרסס ואיפה הן מקומות התורפה שמשם העכברים אוהבים להיכנס ולאטום אותם.

הדברת עכברים בבית – למה חשוב לשים לב?

לפני העיסוק בשיטות השמדה או בקרה כלשהי, יש צורך לזהות כראוי את סוג המזיקים הקיימים אצלכם. רעשים בתוך הקירות עשויים להיות תוצאה של התפשטות עכברים. עם זאת, חרקים ואפילו דרך הקירות עצמן, ניתן יהיה לשמוע רעשים דומים ויידרשו פתרונות שונים.

> קראו גם : https://galjuk.co.il/שרותי-הדברה/הדברת-פרעושים/

איך להימנע ממגע עם עכברים?

יש לזהות את כל אתרי האכלה ונקודות הכניסה האפשריות. יש לשמור את מקורות המזון האנושי במכלי מתכת או זכוכית עם מכסים הדוקים. על פחי האשפה להיות גמישים אטומים באותה מידה. יש לשמור על ניקיון משטחים, כיורים ורצפות מטבח ויש לאטום את כל נקודות הכניסה האפשריות.

יש לאטום סדקים, חורים ונקיקים באמצעות פלדה או בטון. יש לאטום גם את האזורים הפתוחים סביב צינורות, קווי גז ואוורור. חורים קטנים כגודל מחקי עיפרון, עשויים לאפשר כניסת עכברים ואין להתעלם מהם.

טכניקות ההשמדה הביתיות נגד עכברים

טכניקות ההשמדה הביתיות שונות ממלכודות לפיתיון. מלכודות הצמד, עלולות להיות מסוכנות לבני אדם ולחיות מחמד בבית אם אינן ממוקמות כראוי.

מלכודות דבק עבור הדברת עכברים בבית, משמשות באופן דומה למלכודת עכברים אך דורשות גם מיקום נכון כדי שיהיו יעילות. מלכודות חיות מחייבות בעלי בתים להיפטר מכרסמים שנתפסו. כל המלכודות דורשות ידיעה על ההרגלים וההתנהגויות של העכברים, בכדי שניתן יהיה להשתמש בהן ביעילות.

ניתן להשתמש גם בפיתיונות אך יש בהם סיכון מוגבר – מיקום לא נכון ושימוש בפיתיון יכול להשפיע על אנשים, חיות מחמד וחיות בר.

האם מותר לנגוע בעכבר?

נגיעות בעכברים הן בעייתיות ומסוכנות לבני אדם. עכברים ניזונים ממקורות מזון אנושי ומשמידים קרטונים, נייר, קופסאות ופלסטיק כדי לבנות את הקנים שלהם.

השתן, הרוק והצואה של עכברים מסוימים עשויים להכיל וירוסים וחיידקים, כמו סלמונלה והנטה-וירוס. לכן יש להשמיד כל התפשטות עכבר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה