דשא סינטטי – איך לשמור עליו

דשא סינטטי

התקנת דשא סינטטי מאפשרת לנו ליהנות מדשא גם במרפסת הבית. דשא כזה שמותקן בדירות גן, חצרות  ופארקים מפחית מאוד את הצורך בהשקיה ומעניק אפשרות ליהנות ממשטח ירוק, בדקו באתר https://dlux.co.il, שמתאים במיוחד לילדים שרוצים לשחק עליו ללא הפרעה. דשא הוא משטח נוח גם עבור כיסאות ושולחנות לצורך אירוח מנגל וכו'. הדשר עשוי חומרים סינטטיים ולכאורה אינו דורש השקיה כלל אבל הצורך במים נועד לצרכי הסרת לכלוך ולא כדי לטפל בשורשים. לכן אין טעם לחשוב שדשא סינטטטי אינו דורש השקיה כלל. דשא כזה מגיע ביחידה אחת, אינו צומח או עולה לגובה ולכן אין צורך במעקב או בכיסוח, בניגוד לדשא טבעי.

התאמת הדשא הסינטטי לחלל

כאשר אתם מחליטים על רכישת משטח דשא סינתטי עבור גינה או מרפסת (אפשר גם על גג הבית), עליכם לקחת בחשבון עלויות והתאמה לחלל הנתון, בדומה לרכישת פנלים פולימריים למשל. חשוב להגן על הדשא מפני בעלי חיים שונים ולמנוע מהם לעשות שם את צרכיהם. אם מדובר בחצר גדולה, תצטרכו לעשות חישוב מדויק איך מכסים את השטח הרצוי במדויק, תוך התחשבות גם בפינות ופני שטח שאינם אחידים . לפני רכישת הדשא תצטרכו להתייעץ עם אנשי המכירות (מומלץ כמובן לפנות אך ורק לחברות ידועות ומכרות בתחום) לגבי הגוונים הרצויים, לפי טעמכם והעדפותיכם, והסוגים השונים של המשטחים, הנבדלים זה מזה באורך הסיב ובמידת הדוקרנות והגובה.

שמירה על הדשא הסינטטי

כדי לשמור על דשא סינטטי יש לקחת בחשבון את הנזקים האפשריים ולדעת איך להימנע מהם ככל האפשר. חשוב להקפיד על כך שבדשא יהיו אמצעי ניקוז וזאת כדי להימנע ממשטח מוצף לאורך זמן, במקרה של גשמים חזקים או הצפה ממקור אחר.  חשוב לבדוק אם אין מתכות רעילות במשטח שנמכר לנו, ויש עבורם אישורי מעבדה אמינים. כמו כן תחזוקה שוטפת של הדשא הסינטטי כוללת השקיה במים מדי פעם לצורך סילוק לכלוך ואבק וכן שימוש בשואב עלים עם מפוח חזק, כאשר מדובר במשטחי דשא סינטטי בגן או גינה אשר נמצאים בקרבת צמחים משירי עלים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה