האם באמת יקר לחיות פה?

איתור כספים

כששואלים אם יקר לחיות איפשהו, התשובה תהיה תמיד סלקטיבי ושאינם משתמעת לכמה פנים. כל אחד חי את חייו בקצב שלו ובהכנסה שלו. אדם המרוויח 20 אלף ₪ בחודש, לא בהכרח ירגיש שיקר במקום מסוים והוא יהיה שונה מזה שמרוויח 6000 ₪, באשר לראייתו את המציאות, בכל הקשור ליוקר המחיה כאן.

האם באמת יקר לחיות פה? 

התנהלות בני אדם בכל הקשור להוצאות החודשיות שלהם הוא שונה בהחלט מאחד לשני. אנשים אוהבים לחשוב שיקר פה, כדי שאם המצב ישתנה, במידה ובאמת יקר פה, החיים שלהם ישתנו לטובה. לא בטוח שהמצב יהיה כך גם לאחר השינוי אם יבוא שכן בני אדם אוהבים למצוא את חצי הכוס הריקה – במקום את זו המלאה.

נכון, לכל בן אדם יש את הצרכים הייחודיים שלו בכל הקשור להוצאות החודשיות שלו אך חשוב מאוד להבין את המצב לאשורו ולראות, כמה באמת רע כאן מבחינת מחירים ועליות. 

הרחוב מוכיח טיפה אחרת ואפילו שדה התעופה בישראל מבשר טובות שכן מיליוני בני אדם יוצאים את ישראל שנה אחר שנה, מה שמראה שהחיים כאן טיפה יותר טובים מכפי שניתן לחשוב בקרבת אנשים מסוימים.

מה ההבדל בין מחירים בישראל לבין מחירים בחו"ל? 

מחירים בישראל, כך ברוב המקרים, אינם נחשבים מהגבוהים בעולם אלא דווקא כמאוד סבירים. 

כמובן שכל פריט ומוצר בפני עצמו אך באופן כללי, זו התחושה המתקבלת על ידי בני האדם הגרים בישראל ושאפשר לראותם ממלאים כל חנות וקניון ואף את נמל התעופה העמוס שלנו

דבר זה מעיד על אושר ואך על עושר מסוים, בקרב האזרחים החיים כאן. גם אם אנו לא תמיד רואים את זה או שומעים על זה בתקשורת, וודאי שבתוך העם במצב הרבה יותר טוב מכפי שניתן לחשוב ולשמוע כאשר אנו מדליקים תוכנית אקטואליה כזו או אחרת

מהי המדינה הכי יקרה? 

איסלנד, נחשבת כמה שנים לאחת המדינות היותר יקרות למחיה. המחירים שם גבוהים בכל קנה מידה ואדם הרוצה להתגורר במקום זה, יהיה חייב להיות בעל הכנסה גבוהה מאוד.

למידע נוסף בקרו בבלוג פיננסיים שלנו.

מחפשים תמונות איכותיות לרכישה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה