קופות רושמות – איך הן יעשו לכם סדר?

למידת מערכת זום בדרך הקלה ביותר

המאמר באדיבות אתר ZBM

ספירת הכספים וניהול המלאי בחנויות ובפרט ברשתות הגדולות אינה מלאכה קלה כל כך ואם תהיה לשעה זו קופה רושמת לצדינו נוכל לחסוך זמן וכסף מיותר.

בעבר הלא כל כך רחוק מאתנו, אפילו לא דור אחד אחורה. כל בעל מכולת או קופאית בסופר היו מבצעים את ספירת הכספים של אותו יום עסקים. פעולה זה הייתה גוזלת הרבה מאוד זמן ובתוך כל זה נזכר השכן ממול ששכח לקנות חלב לקפה של הבוקר. אוי, כמה מבאס…
סוף, סוף, לאחר סיום הספירה. רגע, עדיין לא הולכים הביתה, מחר מגיע עוד יום צריך לוודא שכל מה שנדרש שיהיה בחנות לקראת יום המחר נמצא במלאי. טוב, אז עכשיו ספירת מלאי, מה חסר, מה לא חסר. עוד מעט שעתיים מאז סגירת החנות ועדיין אי אפשר הביתה.

הבוקר שוב מפציע ואנחנו באים לפתוח את החנות, היום בקושי מתחיל כבר בא לקוח ומספר שבמהלך הקניה שלו אתמול בערב לקח בטעות משהו שלא היה צריך או החליף במשהו אחר, אומרת לו הקופאית מנין לי לדעת שרכשת פה? אבל באמת אין לדעת, אולי הוא סתם מנסה לנצל את החנות שקרובה אליו.

כל הבעיות האלו קורות רק כשאין לנו קופה רושמת בחנות.

מהי קופה רושמת? ויותר חשוב, איך קופות רושמות עושות לכם סדר?

אז ככה.

  • כשנבוא לערוך חשבון ללקוח לא נצטרך להתחיל לפשפש ולחפש על גבי המוצר את המדבקה של המחיר. פשוט נסרוק את הברקוד בקופה הרושמת ובכך נחסוך כספים רבים שנופלים על טעויות קלות.
  • ספירת קופה תצא לנו מסדר היום על ידי הקשה על פירוט הפעולות שנעשו בקופה ובכך נדע כמה כסף הקופה גלגלה במשך היום ואולי יישאר לנו לספור כמה שקלים בכדי להשאיר בקופה ליום המחר.
  • ספירת מלאי גם היא כבר לא תתבצע בצורה ידנית אלא נקבל דרך הקופה הרושמת את האינפורמציה הנדרשת לגבי המלאי שלנו.
  • אותו לקוח שיבוא בכל מיני בקשות וטענות על טעות לגבי המוצר שרכש. אם תהיה ברשותו קבלה שהונפקה על ידי הקופה הרושמת, יופיע שם המוצר שרכש וכך נדע לזכות אותו על המוצר.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה