מה היא חקירת מע"מ?

חקירת מע

אין ספק כי חוקי המס במדינת ישראל הם בין המסובכים ביותר שיש בעולם וכי יש קושי לא קטן להבינם ולפעול על פיהם. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי לא פעם ולא פעמיים קורה שאדם חושב כי הוא פועל כהלכה ואז הוא מגלה כי הוא טעה ולא פעל כמו שצריך. כך יוצא כי רשויות המס באות בדרישות אל אותו אדם ואז הוא מגלה לא רק שהוא חייב למדינה כסף רב וחמור מכך שהוא נאשם בדין פלילי. כזה הוא המקרה של חקירת מע"מ אשר נועדה למצוא אי סדרים של אדם בתחום המע"מ. אם אדם מסוים לא משלם מע"מ כחוק יכולים לדרוש ממנו לא רק לשלם כסף רב אלא גם הוא עלול לשבת בבית הכלא וזהו משהו שאף אחד לא רוצה ומשהו שלא כדאי להסתכן בו או לזלזל בו.

מדוע אנחנו חייבים רואה חשבון שילווה אותנו במקרה של חקירת מע"מ?

אז מה אפשר לעשות אם נפתחת כנגדכם חקירת מע"מ או ביקורת מס הכנסה? מה אתם יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת בצורה הטובה ביותר שיש? התשובה היא שמה שאנו צריכים לעשות זה לפנות אל רואה חשבון אשר ילווה אותנו בכל ההליך. עליכם להבין כי רואה חשבון היא המומחה מספר אחת שיכול לסייע לכם והוא אשר יסביר לרשויות המס מדוע פעלתם כמו שפעלתם ומדוע לא עברתם כל עבירה. ללא רואה חשבון אתם תתקשו מאוד להסביר את מעשיכם והסיכוי שתימצאו אשמים הוא הרבה יותר גדול ועל כן אתם צריכים לעשות הכול בכדי לפנות אל רואה חשבון ולא לוותר על העזרה שלו אם אתם רוצים לפעול בחכמה.

האם כל רואה חשבון יכול לסייע לנו בחקירה כזאת?

עליכם לתת את הדעת על כך כי לא כל רואה חשבון יכול לסייע לכם להתמודד עם רשויות המס וכי אתם צריכים לפנות אל רואה חשבון אשר מתמחה בחקירות של רשויות המס. רק רואה חשבון כזה יוכל לסייע לכם ולהבטיח כי הייצגו שלכם יהיה הטוב ביותר ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

המידע באדיבות משרד רואה חשבון בן שמואל רואי חשבון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה