ייעוץ קולינארי לברים – 6 טיפים חשובים

ייעוץ קולינארי לברים – 6 טיפים חשובים

כל בר שבוחר להגיש אוכל לאורחים צריך לחשוב היטב על הדרך שבה הוא מכין את האוכל, מאחסן אותו ומגיש אותו לאורחים. יש לא מעט היבטים בהכנה של האוכל שיכולים להשפיע על החוויה של הלקוחות, ולפיכך זה חשוב לשים דגש מרבי על כל אחד מהם. במאמר נשתף אתכם במספר טיפים קריטיים שיעזרו לכם להבין טוב יותר איך להעניק ללקוחות מענה הולם בפן הקולינארי.

  • שימוש באוכל קפוא – אם אתם בוחרים לעשות שימוש באוכל קפוא, אז תמיד תשימו דגש על הזמנה של מזון מחברה שמכינה אוכל איכותי, שכן יכולים להיות הבדלים משמעותיים בין צ'יפס מוכן של חברה אחת לאחרת, וכך גם עם מזונות אחרים.
  • תשדלו לעבוד עם חומרי גלם טריים – בכדי לספק ללקוחות את החוויה הקולינארית הטובה ביותר, יהיה כדאי לכם לעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להבטיח שאתם תמיד מספקים ללקוחות שלכם מנות שמורכבות בעיקר מחומרי גלם טריים. כמו שניתן למצוא במסעדות איכות או מגוון שירותי קייטרינג, כמו קייטרינג בוטיק עם אייל פינקלשטיין.
  • סכו"ם, כוסות וצלחות איכותיות – בחירה שלכם בסכו"ם, כוסות וצלחות איכותיות עשויות לשפר פלאים את החוויה של הלקוח בזמן שהוא אוכל, ולא יהיה כדאי לכם להתפשר על איכות ירודה בפן הזה.
  • תשמרו על סדר מופתי במטבח – כאשר המטבח יהיה מסודר, הכול יהפוך לפשוט יותר וכל אחד יוכל למצוא את הידיים והרגליים שלו. כך שאם יהיה עומס של הזמנות, יהיה לכם הרבה יותר ברור איפה נמצא כל דבר.
  • כל אחד והתפקיד שלו במטבח – בהמשך לטיפ הקודם שלנו, גם פה אתם צריכים לשים דגש על סדר, אך לא סדר של הפריטים בחלל, אלא סדר בין העובדים השונים שנמצא במטבח. זה יעזור לכם להבין איך לפעול בכל רגע נתון.
  • תפריט מצומצם אך איכותי – נמליץ לכם להציג תפריט עם מספר מצומצם של מנות שאתם מסוגלים להכין בצורה יוצאת מן הכלל, ממש כמו בסגנון של ארוחות שף פרטיות. כך לא תצטרכו להגיע למצב שבו אתם מכינים ללקוחות אוכל ברמה נמוכה רק בגלל שאתם רוצים להציג בתפריט כמות בלתי נגמרת של מנות. זה גם יהפוך את הכנת האוכל להרבה יותר פשוטה בשבילכם.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה