אתר מומלץ ללימוד בגרויות און ליין

אתר מומלץ ללימוד בגרויות און ליין

בעידן שבו אפשר לרכוש בגדים ואוכל מבלי לצאת מהבית, זה היה רק עניין של זמן עד שגם תלמידים יקטפו את הפירות ממשק למידה אינטראקטיבי. ברחבי הרשת תוכלו למצוא מספר אתרים ללימוד בגרויות, אך אתר GOOL בגרויות אונליין הינו האתר היחידי שאושר בידי משרד החינוך לספק סביבת למידה מתוקשבת. כדי לקבל את האישור, נדרש תהליך ארוך של כ-3 שנים, שבו נבחנו בדקדקנות כלל התכנים באתר במטרה לבדוק אם הם אכן מותאמים לדרישותיו של משרד החינוך. מיותר לציין שהאתר קיבל את האישור, נכון? אנחנו והשאלות הרטוריות הטיפשיות שלנו.

למידה בעידן המודרני

בכיתת התיכון הסטנדרטית לומדים מעל ל-30 תלמידים בניצוחו של מורה עייף/ה אחד/ת. תלמידים רבים נוטים ללכת לאיבוד בכיתה, משום שתכניות הלמידה לא מותאמות לכולם. המורה שמוכרח, מתוקף תפקידו, להספיק להעביר את כלל התכנים שבשיעור, נאלץ לעשות זאת לעיתים גם על חשבון התלמידים שלא הספיקו להבין את החומר כראוי. אחדים אמנם יעצרו את המורה ויבקשו הסברים נוספים, אך אחרים צפויים להתבייש מהבקשה להאט את הקצב. עבורם ועבור כלל התלמידים האתר GOOL מהווה פלטפורמה מצוינת ללמידה.

באתר נמצאים מגוון קורסים אינטראקטיביים המכינים למקצועות הבגרות השונים. הקורסים פותחו והוקלטו על ידי טובים המורים, המתמחים בעבודתם ולרשותם עומדים מעל ל-10 שנות הכנה לבגרות. היתרון במערכת הלמידה האון ליין הוא היכולת לעצור את השיעור. כשאיבדתם את הפוקוס, כשהתעייפתם או כשאתם פשוט זקוקים להפסקה לצורך התרעננות. כשתחזרו לעצמכם, המורה המעביר את הקורס יחזור לפעולה יחד אתכם. החלום של כל תלמיד מתגשם – היכולת "לשלוט" במורה שלו, או לכל הפחות בקצב הלמידה שלו.

כשאחוזים רבים מהתלמידים מאובחנים כבעלי הפרעות קשב, ריכוז והיפראקטיביות, הם זקוקים לפתרונות למידה שונים. לשבת בכיתה ולהיחשף למגוון הסחות דעות שונות, עשוי בקלות להוציאם מריכוז. ב-GOOL הם יוכלו ללמוד את התכנים מכל מקום שירצו, באמצעות מכשיר הנייד, הטאבלט או המחשב.

מתרגלים להצלחה

מלבד קורסים, באתר תמצאו גם מגוון מערכות תרגול המציגות בפניכם תרגילים, פתרונות והסברים תיאורטיים המובאים באופן פשוט, ברור ומובן כדי שכל תלמיד, בכל רמה שהיא, יוכל להבין זאת. יתרה על כך, באתר תמצאו מבחני תרגול במתכונות ובבגרויות השונות כדי שתגיעו מוכנים לבגרות ברמת המקסימום.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה