לגזור ולשמור: טיפים לבחירת צלם אירועים

צלם אירועים

צלם אירועים מהווה את הגורם החשוב ביותר בכל אירוע, למרות שלמעשה הוא אינו משפיע על ההתנהלות שלו או על רמת ההצלחה שלו בעייני האורחים. אבל עבור בעלי האירוע, מדובר ללא ספק באחד מהפרמטרים החשובים ביותר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרוב האורחים מגיעים לאירוע כדי ליהנות ולשמוח בשמחתם של החתן והכלה, המשפחה של בר או בת המצווה וכדומה, אבל על מנת לשמור ולנצור את הערב המיוחד הזה יש צורך בתמונות ברמה הגבוהה ביותר. רק צלם אירועים מקצועי ומנוסה, בעל שנים של וותק וניסיון בתחום, ידע לספק לכם את תמונות החתונה האיכותיות והיפות ביותר. כמובן שהדבר נכון לא רק לחתונות, אלא לכל סוג של אירוע, כולל ימי הולדת, מסיבות אירוסין, בר או בת מצווה וכדומה.

טיפים לבחירת צלם אירועים – כיצד עושים את זה נכון?

השלב הראשוני הוא לדבר עם חברים ומכרים, לאסוף המלצות אמינות ולברר לגבי המוניטין של אותם הצלמים שהמליצו לכם עליהם. לאחר מכן, יש צורך להיכנס לדף העסקי או לאתר של הצלם, כדי לצפות בעבודות קודמות ולהתרשם מהכישורים וממיומנויות הצילום שלו. רק אם מדובר על סגנון צילום שמדבר אליכם, יש טעם ליצור קשר עם הצלם כדי לקבל הצעת מחיר ולהיפגש עמו באופן אישי כדי לשאול את כל השאלות הבוערות. בזמן הפגישה יש צורך לשים לב לרמת המקצועיות שלו ולכימיה שנוצרת ביניכם, במידה והתקשורת בעייתית והכימיה לא מתאימה – עדיף לעבור לצלם הבא. מעבר לכך, חשוב לוודא שהצלם מספק שירות של עיבוד תמונות כדי להבטיח לעצמכם תמונה מושלמת לפייסבוק. רוב הצלמים מגיעים לאירוע עם צלם נוסף, כדאי לבדוק מראש מיהו ומהו הניסיון הרלוונטי שלו בתחום.

>>> מגנטים לאירועים תמיד רלוונטיים

לסיכום, בחירת צלם אירועים הינה בחירה לא פשוטה, היות והשוק היום מוצף בצלמים רבים בעלי רמה שונה של וותק, ניסיון וכישורים מתאימים. לכן חשוב תמיד לבדוק את ההיסטוריה של הצלם, לוודא שהוא מארגן גיבוי נוסף לתמונות שלכם וכמובן לוודא שהוא משתמש בציוד הצילום החדיש והמשוכלל ביותר בשוק. צלמים מקצועיים ידאגו מראש לתאורה מתאימה, כדי להבטיח לכם תמונות באיכות וברמה הגבוהה ביותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה