בית אבות בעל סטנדרטיים גבוהים במיוחד בפתח תקווה

בית אבות בפתח תקוה

אצל כל ילד מגיע השלב בחיים שבו הוא מגלה כי ההורה שלו הוא לא בלתי מנוצח וכי גם אותו מרוץ החיים מדביק. התקווה של כל ילד כי הדבר הזה יתרחש כמה שיותר מאוחר אך כל ילד צריך לקחת בחשבון כי מתישהו זה יקרה ולא יהיה לו הרבה מה לעשות בכדי להתמודד עם הבעיה הזאת. המקום הנפוץ ביותר שדברים אלו קורים הוא בזקנה כאשר פתאום ההורים שלנו לא יכולים לבצע פעולות פשוטות וכך אנחנו מגלים כי אין לנו ברירה אלא לדאוג לעזרה צמודה להורים שלנו. כחלק מכך אנחנו צריכים למצוא להורים שלנו בית אבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. ככל שהסטנדרטים בבית האבות יהיו יותר טובים כך אנחנו נוכל להיות בטוחים כי ההורים שלנו מקבלים טיפול יותר טוב וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

התאימו את בית האבות למצב ההורים שלכם

עליכם להבין כי יכול להיות אדם בן 80 בתפקוד מלא ואדם בין 70 במצב סיעודי. הגיל הוא לא פרמטר כאשר אנחנו מדברים על זקנה אלא המצב הפיזי והרגשי של ההורים שלנו הוא מה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כאשר אנחנו בוחרים בית אבות בשביל ההורים שלנו. אנחנו צריכים להבטיח כי ההורים שלנו ייכנסו לבית אבות עם מבוגרים אחרים אשר נמצאים באותו מצב בריאותי כמו שלהם. אם ההורים שלנו במצב סיעודי אזי כדאי לכם להבטיח כי בבית האבות יהיו מטופלים עוד אנשים סיעודיים וכך בנוגע לכל מצב סיעודי. כך אתם יכולים להבטיח כי הטיפול בהורים שלכם יהיה הטוב ביותר ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון.

הבטיחו כי ההורים שלכם יכנסו אל בית אבות הקרוב אליכם

נקודה נוספת שאתם חייבים לתת עליה את הדעת היא השאלה באיזה מרחק ההורים שלכם יהיו מכם. אם אתם גרים בתל אביב זה לא יהיה הגיוני לאשפז את ההורים שלכם בבאר שבע מכיוון שאז הם יהיו רחוקים מכם מאוד. לעומת זאת יהיה הרבה יותר הגיוני לאשפז אותם בבית אבות בפתח תקווה כי כך יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע אליהם ולבקרם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה