מה עושים אם לא קיבלתם פיצויי פיטורין כפי שמגיע לכם?

אולי עברת הרבה כאב וסבל בעבודה שלך, אבל זה לא אומר שאתה צריך לוותר על המאבק על זכויותיך. חלק מהחברות ישלמו חבילות פיצויים לעובדים שיעזבו את עבודתם מרצונם.

אין פיצויי פיטורין? מה עושים 

אם אתה חושב שמגיע לך יותר מהפיצויים שהוצעו לך, הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות:

  1. דון במצבך עם מחלקת משאבי אנוש של החברה שלך ובקש מהם לשקול מחדש את הפיצויים.
  2. הגשת תלונה למשרד העבודה.
  3. שקול להגיש תביעה נגד המעסיק הקודם שלך אם הוא מסרב לשלם את מה שהם חייבים לך.
  4. התייעץ עם עורך דין על הלנת פיצויי פיטורין

פיצויי פיטורין לא מחליפים דמי אבטלה 

אם פוטרתם ולא קיבלתם פיצויי פיטורים כפי שמגיעים לכם, עומדות בפניכם כמה אפשרויות. ראשית, ניתן להגיש תביעת אבטלה. שנית, אתה יכול להגיש תביעה נגד המעסיק שלך. שלישית, אם סכום הכסף משמעותי מספיק כדי להצדיק זאת, ניתן להגיש תביעה ייצוגית עם עובדים אחרים שפוטרו באותו מצב.

אם אף אחת מהאפשרויות הללו לא נראית כמו פתרונות אפשריים למקרה שלך, עדיין יש דרכים להשיג את מה שבצדק שלך. אתה יכול לנסות ליצור קשר עם התקשורת ולראות אם הם יהיו מעוניינים לסקר את הסיפור שלך או לכתוב עליו בעצמך; לדבר עם עורך דין על קבלת עזרה משפטית; או גלה כמה כסף יעלה לשכור יועץ חיצוני שיעזור במקרה שלך.

לפנות לעורך דין כדי לקבל פיצויי פיטורין 

כאשר עובדים מפוטרים, הם זכאים לפיצויי פיטורים. גובה פיצויי הפיטורים תלוי במספר שנות השירות ואם לעובד יש חוזה איגוד עובדים. אם לא קיבלת פיצויי פיטורים כפי שמגיעים לך אז רצוי להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה. באופן כללי, אם סכום הכסף מספיק משמעותי עבורו כדאי לשקול הגשת תביעה משפטית שכן אפשרות זו תיתן לך מינוף טוב יותר בעת משא ומתן עם המעסיק שלך.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה