גיוס כספים לסטראט אפ – איך להביא סכומים גבוהים?

זו שאלה נפוצה מאוד שנשאלת על ידי יזמים ומייסדי סטארט-אפ. הם רוצים לגייס כספים לעסק החדש שלהם אבל הם לא יודעים איך לעשות את זה. מדריך זה יעזור לך לגייס כספים ולהשיג את הכסף שאתה צריך. הרעיון המרכזי של מאמר זה הוא גיוס כספים לסטארט-אפ. הצעד הראשון הוא למצוא דרך להביא סכומי כסף גדולים ואז להשתמש בכסף הזה כדי להפעיל את הפרויקט. נדון כיצד לגייס כספים לסטארט-אפ. כמו כן, נדון במבנה תהליך המימון, מה כרוך בתהליך וכיצד למצוא משקיעים. גיוס כסף לסטארט-אפ אינו משימה קלה. זה דורש הרבה עבודה קשה, התמדה ויכולת לקבל החלטות מהירות.

למידע על גיוס משקיעים לסטארט אפ >>>>

השלבים השונים:

סעיף 1. הצעד הראשון הוא לוודא שיש לך מושג ברור לגבי הבעיה שאתה מנסה לפתור. זה חשוב מכיוון שכדי לגייס כספים לסטארט-אפ שלך, אתה צריך להיות מסוגל להראות שיש בעיה שכדאי לפתור. 

סעיף 2. אם אינך בטוח כמה כסף אתה צריך, אז עדיף שתתחיל בלחשוב כמה כסף שוק היעד שלך יוציא על המוצר או השירות וכמה מהסכום הזה ילך לשיווק וקידום מכירות. 

סעיף 3. אם אינך בטוח לאיזה פלח שוק המוצר או השירות שלך ממוקדים, חשבו היכן נמצא השוק וכיצד הוא הושפע ממוצרים או שירותים אחרים. 

גיוס כסף לסטאראט אפ באמצעות מימון המונים:

דרך טובה לגייס כספים עבור הסטארט-אפ שלך היא על ידי גיוס כסף באמצעות מימון המונים. לשיטה זו מספר יתרונות על פני אפשרויות מימון אחרות. זה מאפשר לך לגייס כסף מבלי שתצטרך לעבור דרך המתווכים וזה נותן לך יותר שליטה על ההשקעה שלך. אתה גם מקבל גישה ליותר משקיעים ותוכל לבחור מתוך מבחר רחב יותר של השקעות מאשר במודלים אחרים כגון מימון חוב או משקיעים מלאכים.

צרו קשר עם המומחים של start plan >>>

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה