מהי קצבת שארים מגרמניה? מהן זכויות שארים ואיך מתחילים בתהליך?

מה שעברו יהודים בשואה זה דבר שייזכר לדיראון עולם כאירוע ששינה את פני האנושות. זה נכון בישראל נותרו לצערנו, מעט ניצולי שואה. למעשה נותרו 149 אלף ניצולים נכון ל2023 ניצולי שואה – אבל האנשים האלה שעברו את התופת והגיעו לישראל (וגם מי שכבר לא איתנו) השאירו אחריהם שארים, משמע בני משפחה, ילדים ובני זוג. אנשים אלה נחשבים שארים של ניצולי שואה, והם זכאים לקצבת שארים מגרמניה. 

אבל מה זאת קצבת שארים?

אם אתם אנשים שנחשבים דור שני לניצולי שואה, אתם בוודאי יודעים שלעיתים קרובות, קצבה חודשית שתשולם לכם – יכולה לעזור להמשיך את חייכם תוך פרנסה בכבוד. 

קצבת שארים לניצולי שואה מגרמניה, זה דבר מקובל וחשוב להכיר אותו ולהבין מה יכול להיות שלכם. המוסד לביטוח לאומי הגרמני והישראלי מכיר בשארים של ניצולי שואה, ובזכות שלהם לקבלת קצבאות, הטבות וזכויות בתשלומים כספיים.  לעיתים מדובר גם על דיור לדור שני של ניצולי שואה, הנחות והטבות כלכליות, גמלאות, קבצת שארים, קצבת סיעוד ועוד. 

לקריאה אודות תביעה לפיצויים מגרמניה פנו לעו"ד סיבר וויצקר

מה זאת קצבת שארים?

מדובר בסכום כסף קבוע אותו מספקת המוסד לביטוח לאומי הגרמני ועובר דרך הביטוח לאומי הישראלי. הקצבאות משולמות לחשבונות של נשים וגברים דור שני לשואה ובני זוג של ניצולי שואה. במידה וטרם הצלחתם לקבל את הקצבה – חשוב לפנות לעורך דין או משפטן שמתמצא בעניין זה, על מנת שהמומחה יעזור לכם לקבל את הקצבה שמגיעה לכם. 

בחרו עורך דין מומחה בנושאים כמו – קצבות בגיל השלישי, גמלת ניידות לאחר גיל הפרישה, הבטחה או השלמת הכנסה, קבלת הנחות והטבות, בריאות, קצבת זקנה, גמלת סיעוד ועוד. 

מידע נוסף באתר http://xn--6dbebpbab4ajbw3b1a8a.com/

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה