תאונות בשטח ציבורי – מה עושים

המרחב הציבורי הוא המקום החשוב ביותר להיות בטוח ומאובטח. זה גם המקום הכי מסוכן להיות בו אם אתה לא יודע מה אתה עושה. תאונות בשטח ציבורי, צריך לדעת איך להתמודד. 

למה קורות תאונות בשטח ציבורי

תאונות בשטח ציבורי נמצאות במגמת עלייה, כאשר יותר אנשים נפצעים או נהרגים מדי שנה. בנוסף, לתאונות אלו יש מחיר עצום לבריאות הציבור ולבטיחותם. תאונות במרחב הציבורי יכולות להתרחש בכל זמן ובכל מקום, מכיוון שדעתם של אנשים מוסחת על ידי הטלפונים או המכשירים האחרים שלהם. זה מקשה על עוברי אורח לעזור כשהם רואים מישהו שזקוק לסיוע. תאונות במרחב הציבורי נגרמות ממספר גורמים כמו נהגים מוסחים, הולכי רגל שנכנסים לתנועה, פועלי בניין שלא שמים לב ואפילו בעלי חיים שקופצים לכבישים וגורמים לתאונות דרכים.

תאונות בשטח ציבורי, זהירות נדרשת 

תאונות קורות במרחב הציבורי. חשוב שאנשים יהיו מודעים לסביבתם ולנקוט באמצעי זהירות ביציאה החוצה. חשוב לאנשים לשים לב לסביבתם ולנקוט באמצעי זהירות ביציאה. חלק מהתאונות המתרחשות במרחב הציבורי כוללות תאונות דרכים, פציעה מנפילה והיכנסות לעימות עם מישהו אחר.

ייעוץ משפטי

ייעוץ משפטי לאחר תאונות במרחב הציבורי הוא תהליך מורכב וקשה. מדובר בבעלי עניין רבים ושונים, כמו הקורבן, העבריין ועדים נוספים שנכחו בזירת התאונה. לעיתים מעורבים גם מבטחי צד ג' שיש לפנות אליהם כדי לקבל חוות דעת לגבי מה שצריך לקרות בהמשך.

ניתן לחלק את הייעוץ המשפטי למקרים אלו לשלוש קטגוריות עיקריות:

1) ייעוץ משפטי של הנפגע;

2) ייעוץ משפטי של התוקף;

3) ייעוץ משפטי של עדים אחרים.

ישנן השלכות משפטיות רבות שיכולות להיווצר לאחר תאונה ציבורית. חשוב לבדוק 

– מי אחראי לפציעות?

– מהן ההשלכות המשפטיות של תאונות ציבוריות?

– מה עלי לעשות אם אני מעורב בתאונה?

למידע נוסף היכנסו לאתר: https://www.shlomiw.co.il

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה