למה צריך ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם למנות מישהו אחר כמקבל ההחלטות בענייניו. אדם זה יוכל לקבל החלטות בשם הפרט כאשר הוא אינו מסוגל לעשות זאת בעצמו. ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתזדקק למסמך זה, כולל:

– ייתכן שאתה סובל ממחלה סופנית ורוצה שליקיריך תהיה שליטה על הכספים שלך ועל היבטים חשובים אחרים של חייך למקרה שאינך יכול לקבל החלטות בעצמך.

– יכול להיות שאתה נכה או נכה ורוצה שמישהו אחר יטפל בענייניך בזמן שאתה לא מסוגל לעשות זאת בעצמך.

– אולי אתה נוסע לחו"ל, אבל עדיין רוצה מישהו בבית שיוכל לקבל החלטות בשמך במידת הצורך.

דוגמאות לשימוש בייפוי כוח מתמשך:

ייפוי כוח הוא מסמך משפטי שניתן להשתמש בו כדי לתת למישהו אחר את הסמכות לפעול בשמך. זה יכול לשמש גם כדי להאציל סמכויות לצד שלישי. ייפוי כוח הוא מסמך המאפשר לך למנות מישהו אחר כסוכן או עורך דין בפועל. הוא משמש בדרך כלל כאשר אתה חסר יכולת ואינו מסוגל לקבל החלטות משלך, או כאשר אתה צריך אדם אחר שיקבל החלטות עבורך במצבים מסוימים. ייפוי כוח יכול להיות גם דרך עבור אדם פרטי, כגון בן משפחה, חבר או עמית עסקי, שאולי אין לו את הסמכות המשפטית הדרושה למשימות מסוימות שבהן הם מופקדים על ידך.

להלן כמה דוגמאות למקרים בהם אנשים משתמשים בייפוי כוח:

– לילדים קטינים הזקוקים לעזרה כלכלית על מנת ללמוד בבית הספר

– להורים מבוגרים הזקוקים לסיוע בכלכלת ובטיפול רפואי

– לאדם שזקוק לעזרה בניהול

פרטים אודות ייפוי כוח מכוון באתר

לסיכום;

צוואת חיים היא מסמך משפטי שיכול לעזור לך להחליט אילו טיפולים רפואיים תרצה אם אתה או מישהו אחר יאבדו את היכולת. צוואה אחרונה היא מסמך משפטי שעוזר לך להחליט מה צריך לקרות עם הרכוש והרכוש שלך לאחר מותך. ייפוי כוח הוא מסמך משפטי המאפשר למישהו אחר לקבל החלטות בשמכם במקרה של אי כושר. זה נותן להם את הכוח לקבל החלטות פיננסיות, בריאות ואחרות בשמך. ייפוי כוח מתמשך (LPPA) הוא הסכם בין שני אנשים המעניק לאדם אחד את הסמכות על ענייניו של אחר לתקופת זמן מוגדרת. ה- LPPA נמשך בדרך כלל עד שהמענק נפטר או הופך לאי כושר, אך ניתן גם להגדיר אותו כך שיימשך עד שמקבל המענק נפטר או הופך לחוסר יכולת. למידע נוסף עו"ד יונית גזל

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה