מתנות לעובדים לחגים ומועדים חשובים בשנה עם תרומה לקהילה

במאמר זה נדון בסוגי המתנות השונים שמעסיקים יכולים להעניק לעובדיהם לקראת החגים. חברות מסוימות נותנות לעובדים כרטיס מתנה למסעדה או לחנות מקומית. כרטיסי מתנה אלו ניתנים בדרך כלל בסכומים של 150 ש"ח או 500 ש"ח וניתן להשתמש בהם לכל רכישה. זוהי אפשרות פופולרית מכיוון שהיא מאפשרת לחברה להוציא פחות כסף ועדיין לספק לעובד משהו שהוא עשוי לרצות או להזדקק לו. אפשרות נוספת היא מתן בונוס כספי לעובדים בסוף השנה. זה נעשה בדרך כלל מכיוון שחלה עלייה במכירות, ברווח או ברווח כספי אחר עבור החברה במהלך השנה. לאחר מכן העובדים יכולים להשתמש בכסף זה עבור פריטים שהם רוצים כשהם הולכים לקניות במהלך חופשת החגים שלהם.

האפשרות הבאה היא לתת לעובדים חופש. חברות מסוימות עשויות להציע חופשה בתשלום למשך שבוע או יותר במהלך תקופת החגים. מתן חופש לעובדים יכול להיות דרך מהנה עבורם ליהנות מהחגים מכיוון שהם מסוגלים לבלות יותר זמן עם המשפחה והחברים שלהם.

לבסוף, חלק מהמעסיקים מעניקים לעובדיהם בונוסים ומתנות בתקופות אחרות של השנה כגון: מתנות לעובדים לראש השנה, מתנות לימי הולדת, מבצעים או חגיגות לכלל החברה. זה נעשה בדרך כלל מכיוון שאירועים אלו מספקים הזדמנות נוספת לעובד לקבל מתנה מהמעסיק שלו.

רעיונות למתנות לעובדים:

ככל שעונת החגים מתקרבת, אנשים רבים מתאמצים בטירוף למצוא את המתנה המושלמת עבור יקיריהם. זה יכול להיות קשה לדעת מה לרכוש עבור עמית לעבודה או עמית מחוץ לעבודה, במיוחד אם הם היו בחייך זמן מה. מתנות בעלות אופי אישי מהוות מתנות נהדרות לעובדים בחגים. הם יכולים גם לעזור לך להראות הערכה על העבודה הקשה והמסירות שלהם לאורך כל השנה.

הנה כמה רעיונות למתנות שיתקבלו בהערכה על ידי עמיתיך לעבודה:

  • יום בספא
  • סוף שבוע
  • כרטיסים לאירוע ספורט
  • פריט חדש מהחנות האהובה עליהם
  • מתנות לעובדים לפסח עם ערך תרומה לקהילה
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה