שואב אבק עם סוללה, כך תבחרו נכון!

שואב אבק אלחוטי טוב הוא תוספת מועילה לכל ארסנל ניקיון ביתי. כאשר אינך צריך לדאוג להישאר בטווח של שקע החשמל, קל לנקות אזורים קטנים ומרוחקים לא רק בתוך הבית שלך אלא גם בחללים צרים יותר כמו פנים המכוניות. אתה גם לא צריך לדאוג שכבל חשמל יתקע על רהיט ויביא הפסקה מתסכלת לסשן הניקוי שלך. עם זאת, למרות הצעדים האחרונים בהארכת חיי הסוללה הכוללים, שואב אבק עם סוללה עדיין לא יכול להציע את זמן הריצה ללא דאגות של שואב חוטי. עם זאת, עבור רבים, הפשרה הזו שווה את הטווח הכמעט אינסופי שיש למכשירים האלה.

שואבי אבק אלחוטיים, הידועים גם בשם שואבי אבק עם סוללה, משחררים אותך מהשטף המתסכל של החוטים. הם קלי משקל, נוחים על הגב ופועלים על סוללות נטענות, כלומר לא עוד חיבור וניתוק מטריד בזמן שאתה מסתובב בבית.

התכונות משתנות בין הדגמים; לחלקם יש הרבה יותר כוח מאחרים, תוספים מצורפים טובים יותר, ובעיקר, חיי סוללה ארוכים יותר. לפני שאתם קונים, קחו בחשבון את גודל הבית שלכם, דייריו (כולל חתולים וכלבים!) וכל כלי נוסף שעשוי להועיל.

האם שואבי אבק עם סוללה שווים את זה?

ישנם מספר סוגים של שואבי אבק עם סוללה באתר קרשר סטור, העיצוב של שואב האבק בסגנון מטאטא אלחוטי מציע את מירב הנוחות והתמרון, בדרך כלל כולל גוף המקל דק וישנו מיכל קטן יותר לריקון קבוע. הם קומפקטיים לאחסון (חלקם ניתנים להרכבה על הקיר) וקלים יותר משואבי אבק סטנדרטיים, מה שהופך אותם בדרך כלל לנוחים יותר לשימוש.

שואבי אבק אלחוטיים נוטים להגיע עם מגוון חיבורים שימושיים, כגון כלי חריץ לאזורים כמו מכוניות, כלי ריפוד לפירוק ספות ומברשת ממונעת לאיסוף שיער עקשן של חיות מחמד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה