בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום היא אסטרטגיה הכוללת רכישת קישורים מאתרים אחרים בעלי סמכות דומיין גבוהה. לאחר מכן הקישורים ממוקמים באתר כדי להגדיל את הרלוונטיות והדירוג שלו בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

בעולם ה-SEO של היום, קישורים בתשלום הם טקטיקה שנויה במחלוקת כדי להקדים את המתחרים.

אסטרטגיה זו קיימת כבר שנים רבות, אך היא הפכה רק לאחרונה לנושא לוויכוח מכיוון שהאלגוריתמים של גוגל הקשו על דירוג טוב ב-SERPS בלעדיהם.

הצורה הפופולרית ביותר של אסטרטגיה זו היא בלוגים לאורחים, שבו אתה מפרסם מאמר באתר אחר וכולל כמה קישורים חזרה לאתר או לדפי המוצר שלך.

עם זאת, טכניקה זו עשויה להיות יקרה וגוזלת זמן אם אינך מצליח למצוא את ההזדמנויות הנכונות.

בניית קישורים בתשלום – כל מה שחשוב לדעת

בניית קישורים בתשלום היא טכניקה המשמשת להגדלת דירוג האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. זהו תהליך של רכישת קישורים מאתרים אחרים על מנת ליצור קישורים נכנסים חדשים לאתר.

קישורים בתשלום הם קישורים באתרי אינטרנט אחרים המשולמים על ידי מפרסמים ומפרסמים. קישורים בתשלום יכולים להיות טקסט או תמונות, והם מפנים את הקוראים לאתר האינטרנט של המפרסם.

הפרקטיקה של בניית קישורים בתשלום קיימת מאז הימים הראשונים של אופטימיזציה למנועי חיפוש וממשיכה לצמוח בפופולריות גם היום.

האופן בו ניתן לקנות קישורים בתשלום הם באמצעות פרסום מאמרים באתרי חדשות או בלוגים, פנייה אל אחד האתרים בבקשה להוציא מטקסט קיים קישור או פרסום באינדקסים.

לסיכום, בניית קישורים בתשלום הפכו חלק מכריע בבניית אסטרטגיה עבור קידום אתרים אורגני בגוגל לעסקים, על מנת לעשות זאת בצורה חכמה השקיעו במאמר מקיף ומקצועי שמקשר אל האתר שלכם, אל תקנו קישור מאתר שנראה זדוני או שמדורג באופן נמוך. כמו כן הימנעו לקנות קישורים מאתרי לוויין.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה