מפוחים לתעשייה – לאוורור אזורים במפעל

המפוח הוא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי לנשוף אוויר מתוך מיכל. המפוח משמש במפעלים, מחסנים ואזורי תעשייה נוספים. זה יכול לשמש גם ליצירת גלי אוויר עבור גלי קול. בעבר, המפוחים היו מכשירים מכניים שצריך להפעיל ידנית. הם היו יקרים מאוד ואיטיים לתפעול. עם זאת, המפוחים של היום הופכים לאוטומטיים יותר וכעת הם מיוצרים על ידי חברות שונות. 

המפוח יכול לשמש לאוורור רצפות מפעלים בחלל פתוח ושטחים גדולים כמו מחסנים או מפעלים. נמצא כי השימוש במפוחים מפחית את רמות הרעש ומשפר את התפוקה במסגרות מסוימות, כמו מפעלים שבהם מתחברים אזורים שונים באמצעות קישורי תקשורת מהירים. כמו כן, הוכח ששימוש במפוחים יכול לשפר את הבטיחות במקום העבודה, במיוחד עבור עובדים החשופים לרמות גבוהות של רעש ממקורות אחרים כגון מכונות או תנועה.

מפוחים כבר מזמן נמצאים בשימוש במפעלים ובמכרות, אך רק לאחרונה הם הפכו פופולריים יותר בקרב משתמשים תעשייתיים בשל יכולתם לאוורר חללים גדולים ללא צורך בהתקנת מאווררים (או "מפוחים") חיצוניים באתר. 

איך הם יכולים לשמש אותנו? 

מפוחים תעשייתיים משמשים במגוון רחב של תעשיות. הם משמשים לנשיפה של אוויר לתוך המכונות והאוויר משמש לאחר מכן לקירור המכונות. מפוחים הם מכונות המנשבות אוויר. הם משמשים להזזת חפצים גדולים ולהפוך אותם לקומפקטיים יותר. ניתן להשתמש במפוחים תעשייתיים כדי להפריח אוויר לתוך מכונה או מיכל ולגרום לו לעבוד טוב יותר.

מפוחים הם סוג של מכונות תעשייתיות המשמשות לנשיפה של אוויר לתוך חפץ. הם משמשים בדרך כלל לנשיפה של אוויר לתוך חפצים גדולים כגון צינורות, מיכלים ומכונות אחרות.

זהו סוג של מפוח שדוחף אוויר דרך הזרבובית כדי לפוצץ אבק, לכלוך או חומרים אחרים. הוא משמש בתהליכים תעשייתיים כגון צביעה וציפוי. הוא משתמש בגז או בנוזל כתווך הנושב.

להשיג באתר של פח תעש >>>

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה