לקים לציפורניים

ציפורניים הן חלק חשוב בגופנו. הם הדבר היחיד שאנחנו יכולים לראות מבחוץ. כשזה מגיע לקוסמטיקה, ציפורניים הן עניין גדול. הם גורמים לנו להיראות אטרקטיביים יותר והם חלק נפוץ בשגרת הטיפוח של רוב הנשים.

את הלק מורחים במברשת ולאחר מכן מבריקים את הציפורן עם מסיר לק. לאחר מכן מסירים את הלק באמצעות מטלית הברקה מיוחדת או מגבת יד. ניתן להשתמש בסוג אחר של פוליש לכל עיצוב. לדוגמה, הצבע הסטנדרטי יכול לשמש לכל עיצוב על ציפורניים ולכל צבע על בגדים. העיצוב עצמו תלוי בדרישות הלקוח. לדוגמה, עיצובים מסוימים דורשים יותר ליטוש מאחרים.

בעבר, לק היה משהו שנשים היו מכינות לעצמן. כיום לקים זמינים בשוק ולא צריך לצאת מגדרנו כדי לקנות אותם. ובעולם המודרני, אנחנו כל הזמן רואים יותר ויותר צבעי לק. זאת בשל העובדה שאנו חיים בתקופה שבה צביעת הציפורניים הפכה לעניין שבשגרה להמון אנשים.

לקים ג'ל הם הלק הפופולרי ביותר בעולם. הם נמכרים בדרך כלל בשפופרת אחת, אך ניתן לקנות אותם באריזות בגדלים שונים. החלק העיקרי של לק ג'ל הוא חומר הצבע והוא נמרח על הציפורן באמצעות סוג מיוחד של מברשת.

חלק הלקים עשויים מחומרים סינתטיים כמו אקריליק וגומי. קל מאוד ליישם אותם, אבל הם עלולים להינזק בקלות על ידי חום ולחות, מה שעלול להוביל ליישום לקוי של הטכניקה. השלב הראשון במריחת לק הוא מריחת שכבת בסיס על הציפורניים. זה חיוני אם אתם מעוניינים שהציפורניים שלכם יבלטו מהעור. השלב הבא הוא מריחת שכבת עליון שקופה המעניקה הגנה מתמשכת לכל צבע הלק. אחרי השכבה הזו , אתה יכול להתחיל למרוח את הלק שלך.

חשוב לתרגל את טכניקת אמנות הציפורניים באופן קבוע, אם את רוצה שהציפורניים שלך יבלטו משאר הגוף ויראו את היופי האמיתי שלהן.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה