עורכי דין לתאונות דרכים

לצערנו אנחנו יכולים לראות מדי יום שקורות לא מעט תאונות דרכים בכבישי הארץ, בין אם בדרכים בין עירוניות או בין אם בתוך העיר. על הרוב הגדול של התאונות לא נשמע, חלקן והקשות שבהן כן מגיעות לחדשות ואנחנו יכולים לשמוע עליהן. אבל גם בתאונות הרבות שאנחנו לא שומעים עליהן אנשים נפגעים ונפצעים. המזל הוא שיש ביטוח חובה שכל נהג שנוסע ברכב חייב לעשות אותו ולכן אם נפגעתם בתאונת דרכים שבה מעורב רכב, אז לכם או לנהג אחר הפוגע יש ביטוח שמכסה במקרים של פציעות מתאונות דרכים, אך כל מקרה לגופו וכל מקרה צריך לבחון אותו מבחינה משפטית והאם הוא מכוסה על ידי הביטוח. כשמדובר על נזקי גוף, נפגעי תאונות דרכים זכאים לפיצויים בגין הסבל שנגרם להם, בגין נזקי גוף, עלויות נלוות עקב הפציעה, החזרי הוצאות ועוד. אבל לא תמיד הכל הולך חלק וגם אם יש לנו ביטוח שמכסה אותנו מפני נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מתאונות דרכים, ייתכן שנתקל בקושי מצד חברות הביטוח לקבל את הפיצויים שמגיעים אלינו, אולי נתקל בסחבת בקבלת הפיצויים או שנקבל פיצויים חלקיים ולא את כל מה שאנחנו זכאים לו. לכן במקרה כזה נצטרך לפנות אל עורכי דין לתאונות דרכים כדי לקבל מהם עזרה.

איך עורכי דין לתאונות דרכים יכולות לעזור כשיש קושי מול חברת הביטוח?

לעורך דין שעוסק בתאונות דרכים כמו לדוגמה: למשרד יניר הראל עורכי דין יש ידע רב וניסיון בתחום והוא יודע לבחון את הפוליסות השונות, את המקרים ולקבוע מה מגיע למי שנפגע בתאונת דרכים ומה הפיצוי שהוא צריך לקבל בהתאם למקרה ולפציעה שנגרמה לו. עורכי דין לתאונות דרכים יפנו במקומכם לחברת הביטוח ויעשו כל שניתן על מנת שתקבלו את מירב הפיצויים שמגיעים לכם בגין פציעה שנגרמה לכם עקב תאונת דרכים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה