קורס NLP

NLP הוא קיצור של "Neuro-linguistic programming". זהו תחום מחקר החוקר את הקשר בין שפה והתנהגות אנושית. נעשה שימוש ב-NLP בתחומים שונים כמו שיווק, מכירות ושירות לקוחות.

קורסי NLP יכולים להיות מוצעים כקורסים עצמאיים או כחלק מתואר אוניברסיטאי מקוון. חלק מהאוניברסיטאות מציעות תארים ב-NLP כחלק מתוכנית הלימודים שלהם בעוד אוניברסיטאות אחרות מציעות זאת כקורס בחירה. תוכניות אימון מקוונות זמינות גם למי שרוצה ללמוד עוד על NLP.

קורסי NLP מבית גולד מינד https://goldmind.co.il יכולים ללמד אותך כיצד להשתמש בשפה כדי להשפיע על מחשבותיהם והתנהגותם של אנשים מבלי שהם יבינו זאת. הם גם מלמדים אותך איך להשתמש בשפת הגוף שלך ביעילות כשאתה מדבר ומקשיב לאחרים, כך שאתה יכול להשיג את מה שאתה רוצה

מה כדאי לדעת על NLP?

NLP הוא ענף  החוקר את אופי השפה והתקשורת האנושית. זהו תחום בינתחומי המשלב אלמנטים ממדעי המחשב, מדעי הקוגניציה, בלשנות, פסיכולוגיה ומדעי המוח.

NLP הוא כלי רב עוצמה שיכול לשמש לכל דבר משיווק ועד מכירות. 

NLP מציעה יתרונות רבים, כמו הצלחה מוגברת במכירות ושיווק, שיפור מיומנויות דיבור מול קהל והבנה כללית טובה יותר של התנהגות אנושית. בנוסף ליתרונות אלה יש גם כמה מיומנויות שניתן ללמוד באמצעות הקורס הזה כמו שכנוע ובניית קרבה עם אחרים.

מה לומדים בקורס NLP?

הקורס מיועד למתחילים שרוצים ללמוד עוד על NLP או כאלה שסתם סקרנים מה זה כולל.

הקורס מלמד כיצד להשתמש ב-NLP כדי לשנות את הלך הרוח שלך ולשפר את מערכות היחסים שלך.

קורס NLP מלמד את התלמידים כיצד להשתמש ב-NLP לטובתם האישית או המקצועית. התלמידים לומדים על הסוגים השונים של NLP, כיצד ניתן להשתמש בו בהקשרים שונים, והיתרונות שהוא יכול להביא בכל הקשר.

קורס NLP זה ילמד אותך את היסודות של ה-NLP ויעניק לך היכרות כיצד ניתן ליישם אותו בחיי היום יום שלך. תלמדו על ההיסטוריה של NLP והיישומים העתידיים שלה. נסקור גם כמה מטכניקות ה-NLP הפופולריות ביותר כמו עיגון ומסגור מחדש.

קורס מאסטר NLP כולל גם הכשרה מעשית המאפשרת לתלמידים ליישם את מה שלמדו הלכה למעשה על ידי שימוש בכלי NLP על תרחיש מהחיים האמיתיים.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה