איך תוכל להיות רואה חשבון כמו יניב ארד?

ראיית חשבון היא אחד מהמקצועות המבוקשים. אם בעבר רפואה או עריכת דין היו מהמקצועות המבוקשים ביותר, בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר צעירים וצעירות שמעוניינים להיות רואי חשבון כמו יניב ארד רואה חשבון ופונים ללמוד ראיית חשבון. יש לכך סיבות רבות וזה בעיקר בגלל היתרונות שקיימים במקצועי הרואה חשבון. 

מהם היתרונות בלהיות רואה חשבון?

ראיית חשבון היא נשמעת בעיני אנשים מסויימים כתחום קצת משעמם ואפור, אבל אנשים שנכנסו לתחום של ראיית חשבון מעידים שבפועל מדובר על תחום שהוא מרתק, בעיקר אם אתם מתעניינים בתחום כמו חשבונאות, פיננסים וגם עסקים. אחד היתרונות הגודלים בראיית חשבון הוא בכך שמדובר על תחום מאוד מגוון שאפשר למלא איתו מגוון רחב של תפקידים. אתם יכולים לעבוד במשרדי רואי חשבון, בתאגידים גדולים שונים, במשרדים ממשלתיים שונים כמו רשות המסים, הרשות לניירות ערך, בנקים. מגוון התחומים, התפקידים והמשרות המוצעות לרואי חשבון הם אחד מהיתרונות הגדולים של להיות רואה חשבון.

על פי יניב ארד, עוד יתרון בלהיות רואה חשבון הוא בכך שאתם יכולים להחליט אם אתם מעוניינים להיות שכירים או עצמאיים. בשני המקרים רמת השכר האופציונאלית היא גבוהה מאוד ולכל אחד מהמקרים יש את היתרונות שלו. אתם יכולים להחליט מהי המסגרת המתאימה לכם ביותר, אבל עצם העובדה שקיימת האפשרות הזו היא יתרון גדול.

איפה לומדים להיות רואה חשבון?

אם גם אתם רוצים להיות כמו יניב ארד רואה חשבון, אתם צריכים כמובן ללמוד את התחום. ישנן אוניברסיטאות ומכללות שונות בארץ שבהן ניתן ללמוד ראיית חשבון. אתם יכולים להכנס לאותם אתרים של מוסדות לימוד שבהן יש לימודי ראיית חשבון, לראות מהם תנאי הקבלה, המיקום, תכנית הלימודים, לשמוע המלצות ולהחליט מהו המקום המתאים לכם ביותר כדי שתוכלו ללמוד בו ראיית חשבון. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה