חברת בדק בית

לחברת בדק בית יש הרבה עבודה. הם צריכים לבדוק את הנכס עבור בטיחות ובעיות פוטנציאליות אחרות, כמו נזק מבני. הם גם צריכים לדעת על המאפיינים של הנכס, כולל אינסטלציה, חימום ומערכות חשמל.

החברה זקוקה לניירת רבה כדי לבצע את עבודתה כראוי. עליהם לבדוק את הנכס לגבי סכנות בטיחותיות ולוודא שהוא תואם לחוקים המקומיים. הם גם צריכים להיות מסוגלים לתעד את הממצאים שלהם בפורמט קל לקריאה. זה אומר שיש להם הרבה ניירת שהם צריכים לעבור לפני שהם יכולים לסיים את עבודתם.

מה עוד חשוב לדעת בנושא?

בדק בית הוא תהליך לבירור מצבו של הבית והמערכות העיקריות שלו. פקחי בית הם מומחים בנושאי בנייה, סביבה ובטיחות. הם אחראים לאתר כל בעיה בבית ולייעץ ללקוח מה לעשות בקשר אליהם.

תהליך בדק הבית מתחיל בדרך כלל בראיון עם הלקוח, סיור בנכס ובדיקת רישומים ציבוריים על הנכס. הבדיקה עשויה לכלול גם בדיקת גז ראדון, בדיקת איכות המים, בדיקת מפליטי ביוב ובורות ספיגה או בדיקת מערכות חימום. בשלב זה תתבקשו לציין כל בעיה שהבחנתם בביתכם על מנת שניתן יהיה לבדוק אותה על ידי מומחה. לאחר מכן המפקח ימסור ללקוח דוח כתוב הכולל את כל ממצאיו.

חברות בדק בית יכולות כיום להציע ללקוחותיהן הערכה מלאה ותמציתית יותר של מצב הבית. הם יכולים גם לספק הערכת עלות עבור כל תיקון שיידרש.

המפקח יבדוק את כל חלקי הבית הנגישים לרבות:

– הקירות החיצוניים

– מערכת הקירוי (הן פנימית והן חיצונית)

– מערכת האינסטלציה (גם פנימית וגם חיצונית)

– מערכות חשמל (בפנים ובחוץ)

– מערכות חימום (בפנים ובחוץ)

לסיכום,

בעבר, הבדיקות הוגבלו לבדיקה ויזואלית של חוץ ופנים הבית. כיום, ישנן עוד דרכים רבות שבהן פקחים יכולים לבחון את הבית ולספק ללקוחותיהם בדיקה מקיפה יותר.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה