מהי מערכת ERP

מערכת ERP היא מערכת תוכנה המסייעת לחברות לנהל את העסק שלהן. זהו אוסף של כלים, יישומים ותהליכים המשמשים למעקב ודיווח על מידע על זרימת הסחורות והשירותים דרך ארגון.

כדי להבין מה זה ERP כדאי לדעת כי מדובר על תוכנות המשמשות לניהול תהליכים ונתונים עסקיים. מערכות ERP ידועות גם כמערכות תכנון משאבים ארגוניים (ERP). ERPs משמשים למגוון רחב של יישומים כולל שיווק, חשבונאות, מכירות וייצור.

מערכות ה-ERP הן סט של כלים המשמשים לניהול התהליכים העסקיים. הם מספקים פונקציות עסקיות מרכזיות כמו ניהול מלאי, ניהול קשרי לקוחות, אוטומציה שיווקית וניהול כספים.

מה צריכה להכיל מערכת ERF? 

מערכת ERP היא תוכנה עסקית המאפשרת לארגון לנהל את הכספים והמשאבים שלו. זה גם עוזר לארגון לעקוב אחר הפעילויות והתפעול של עובדיו. תוכנה זו חיונית להצלחה ולצמיחה של ארגון.

מערכות ERP משמשות ארגונים רבים, בעיקר בתעשיות הדורשות רמה גבוהה של אוטומציה מבחינת הנהלת חשבונות, רכש וניהול שכר. שירותי ERP יכולים לשמש עבור סוגים שונים של עסקים כגון חברות ייצור, חברות חקלאות, חברות שירות או אפילו ספקי שירותים.

E-Business Processes (ERP)  היא טכנולוגיית התוכנה הנפוצה ביותר בשימוש בעולם העסקים של היום. זהו סט של כלים ותהליכים המסייעים לחברות לארגן את הפעילות העסקית שלהן.

אל לנו לחשוב על מערכות ERP אלו כתחליף למערכות ממוחשבות אחרות לעסק. הן פשוט עוזרת לחברות לנהל את העסקים שלהן בצורה יעילה ואפקטיבית יותר על ידי מתן שליטה טובה יותר על הנתונים, התהליכים והתפעול שלהן.

למערכות ERP יש סוגים שונים של תכונות שהופכות אותן לשימושיות בהקשרים שונים. לדוגמה, ניתן להשתמש בהם לניהול מספר פרויקטים או תהליכים בו-זמנית, הם יכולים לשמש לחישוב עלויות, הוצאות ונתוני מכירות בקלות, הם יכולים לספק מידע על מכירות והוצאות בזמן אמת (כלומר, במקום ), וכו..

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה