לאן ניתן לגשת במקרה של אף סתום באופן קבוע?

אף סתום זה דבר לא נעים. כיום יש יותר ויותר אנשים שסובלים אף סתום אחרי מבנה האף בעייתי, כמו מקרים של מחיצות עקומות או של מעברים חסומים עד לזיהום אוויר, מחלות שישנן באוויר יותר מתמיד ושאר סיבות שגורמות לאף סתום. 

אבל אם אתם סובלים אף סתום באופן קבוע, ולא מדובר במחלה זמנית – כדאי לעשות משהו כדי לצמצם את הסבל ואת חוסר החמצן שמקשה על כניסת אוויר בריא וטוב לגוף. 

אז מה עושים במקרה של אף סתום באופן קבוע? 

אחת השיטות שרבים בוחרים בהם במקרים של אף סתום היא שיטת בוטייקו שנחשבת יעילה במיוחד עבור טיפול באף סתום. מדובר בדרך לתרגל נשימות בצורה שפותחת את האף ומאפשרת פעילות טבעית ומתונה של הגוף, בהתאמה ובקצב התגובות של הגוף לשיטה. 

את השיטה לומדים באמצעות מומחים שמסייעים לנשום טוב יותר, תוך תנודות של מנגנון האף, ובכך מחזירים את האיזון בנשימה ומסייעים לפתוח את תעלות האף לזמן ארוך, או אולי לתמיד. 

זה נכון, מומחים ממליצים לשלב טיפול תרופתי אבחון או אפילו טיפול כירורגי עם טיפול הוליסטי ברפואה משלימה, אבל כיום יש מומחים שיכולים לעזור בנושאים של אפים סתומים, נשימה לא תקינה, מחיצות לא תקינות, במקרים של נחירות ודום שינה ושאר מצבים שנגרמים עקב אף סתום. היום יותר מתמיד יש טיפולים בשיטות טבעיות וחשוב להתייעץ עם רופא מומחה לפני שמחליטים באיזה טיפול תבחרו. 

אז אם יש לכם אף סתום ואתם מתקשים לנשום בלילה או בשעות היום, אם אתם מרגישים תחושת אי נוחות בנשימה – אל תזניחו את המצב! בחרו בפרוצדורה או בטיפול המתאים לכם על מנת שתוכלו ליהנות מנשימה רצופה לאורך כל שעות היממה.

>אולי יעניין אתכם לקרוא גם איך מתמודדים עם נחירות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה