נוטריון בתל אביב – זה השירות שאתם צריכים

לא מעט אזרחים ישראליים זקוקים לשירותי נוטריון בתל אביב לא מעט, אך לא יודעים שקל למצוא אותם. בטח בעיר הגדולה בה יש ריכוז משמעותי של עורכי דין החל מהקטנים ביותר, ועד למפורסמים ביותר.

אם אתם מאותם אנשים שמחפשים כיצד לעשות דברים לבד, דעו כי במקרה זה אין כמעט סיכוי שתצליחו לתפעל לבד פעילות זו. לשם כך תצטרכו עורך דין נוטריון בתל אביב שידע לסייע לכם בכל הנדרש בהליך הלא הסבוך הזה.

האם עורך דין רגיל הוא עורך דין נוטריון?

חד משמעית לא. על מנת שעורך דין יוכל לקבל את ההסמכה הרשמית לשמש כנוטריון, עליו להיות בעל וותק של מעל עשור בחום המשפטים. זהו למעשה תנאי בסיס ומהותי. ללא הוותק הזה, אין לעורך הדין זכאות לגשת ולקיים את המבחן מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. אם עבר את המבחן בהצלחה יקבל הסמכה פורמלית לשמש כנוטריון.

הטעות הנפוצה ביותר היא העובדה שמי ששוכר את השירות הזה, לא מעודכן שעורך הדין גם יכול לבצע לו את התרגום למסמכים. ועל כן, פונה בנוסף לשירות העורך דין גם למתרגם מקצועי לשם כך. אין צורך באמת לעשות זאת ולפנות גם אל מתרגם מקצועי כשעורך הדין יכול לפתור לכם גם את נושא התרגום. כך תחסכו גם עלויות, גם זמן, וגם כאב ראש לא קטן.

חותמת האפוסטיל, מהי?

החותמת שאתם רואים המוטבעת על המסמך לאחר שזה עובר ניסוח, אימות, תרגום ואישור הינה חותמת האפוסטיל, בחותמת זו תוכלו לראות את שם ומספר הרשיון של עורך הדין המטפל והיא שייכת למשרד החוץ. חלק מהמדינות החתומות על אמנת האג אף מסתפקות בחותמת הזאת לאימות נוטריוני עבור שפות נדרשות בתהליך הזה.

מה החוק אומר לגבי עורכי דין נוטריוניים?

כאמור, עורכי דין נוטריוניים הם אלו שעברו את המבחן הייחודי עבורם וזאת אך ורק לאחר שנבדקו כי יש להם את תנאי הבסיס, וותק של עשר שנים בתחום עריכת הדין. אחרת, לא יוכלו לגשת ולעשות את המבחן.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה