מתי ההבדל בין ויכוח לגיטימי לסחיטה באיומים?

בתור בני אדם ובמיוחד ישראלים אנחנו אוהבים להתווכח ולהתמקח כמעט על כל דבר. מהדברים הכי קטנים כמו בפניה מול נותני שירות ועד ויכוחים בין מנהלים בכירים זה נפוץ מאוד לראות צדדים מתכתשים, כל עוד הדברים נעשים ברוח טובה. לפעמים הדברים יכולים לגלוש לעימותים או אפילו לעילה להגשת תלונה וכתב אישום פלילי. לפעמים יש צורך להבחין בין ויכוח לגיטימי לבין מקרים עוינים יותר של סחיטה באיומים, הנחשבת לעבירה פלילית קשה וחמורה ביותר.

מה זה בכלל סחיטה באיומים ומה מבדיל בינה לבין וויכוח?

סחיטה באיומים היא עבירה שבמסגרתה אדם או גורם כלשהו מאיים לפגוע באדם אחר שלא כדין, וזאת במטרה לגרום לאותו אדם לבצע מעשה או להימנע מעשיית מעשה שמותר לו לעשותו. אנשים שמאיימים על אדם לעשות או לא לעשות מעשה מסוים, בטענה שהם יפגעו בו ברכוש, גוף או דרכים מסוימות אחרות, זוהי סחיטה באיומים. עבירה זו הינה בגדר עבירה פלילית שעונשה הוא עד 7 שנות מאסר, ובמידה ואותו אדם שאיימו עליו עשה או לא עשה את המעשה אודותיו הגורם העוין איים, העונש הצפוי לגורם העוין יכול לעלות עד 9 שנות מאסר.

נתקלתם במקרה של סחיטה באיומים? אתם לא לבד

אם אתם מהווים קורבן של סחיטה באיומים, דעו לכם כי אתם לא לבד ואסור לכם לשתוק על כך. בשנים האחרונות גורמי פשיעה וגורמים עברייניים אחרים מנסים להלך אימים על חברות ועסקים ברחבי הארץ, במיוחד באזורי הפריפריה של ישראל. ברגע שנופלים קורבן לסחיטה באיומים, הדברים נעשים חמורים וקשים יותר. לכן רצוי למנוע כבר בהתחלה את כדור השלג הזה. פנו אל משרד עורכי דין מקצועיים ומנוסים שילוו אתכם בכל תיק התביעה ויעניקו לכם ייצוג הולם. לקריאה אודות סחיטה ברשת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה