ביטול צו הריסה

מי שהוצא נגדו צו הריסה על נכס כלשהו, יכול לפנות לבית משפט ולבקש למנוע את צו ההריסה. ביו"ש למשל, הבנייה צריכה אישור של צה"ל ושר הביטחון. מבנה ללא אישור זה, יהיה מועמד להריסה. אז איך מתמודדים עם מצב כזה?

ביטול צו הריסה

ההתמודדות עם צווי הריסה, הוא לא תמיד הדבר הפשוט ביותר. תצטרכו להזמין אנשי מקצועי שעוסקים בהתמודדות זו של צו הריסה מול הרשויות, אם מול צה"ל או מול גופי המדינה. הדרך לעשות ביטול צו הריסה יכולה להיות פשוטה עם אנשי המקצוע המתאימים.

רישיונות והיתרים לעסק

אחת המשימות הראשונות של כל עסק חדש, היא השגת רישיונות והיתרים. כן, גם עסק קיים ומתמשך, עשוי לבצע שינויים הדורשים רישיונות או אישורים חדשים. חלק מהרישיונות וההיתרים הם צבאיים, חלק מדינתיים וחלקם מקומיים.

במאמר זה תלמדו על סוגי הרישיונות וההיתרים השונים, שעשויים לחול על סוג העסק הספציפי שלכם, וכיצד להשיג מסמכים אלו.

מה ההבדל בין רישיון להיתר?

ההבחנה בין רישיון להיתר, היא עדינה אך חשובה. אם תחפשו את ההגדרות של שניהם, תראו את השני שהוזכר כמילה נרדפת: "רישיון" מוגדר כ"היתר", ולהיפך. לדוגמה, עסק שרוצה למכור משקאות חריפים, יהיה חייב לקבל רישיון. 

צו הריסה ביהודה ושומרון

לא קל לקבל את צו ההריסה על השטח עליו הקמתם בניינים ובתי קרקע כאלה ואחרים, אבל תמיד יש מה לעשות במצב כזה ודרך נכונה להתמודד עם הבשורה. חברה המתמחה בניהול צווי הריסה מול הגורמים הרלוונטיים, יכולה לפתור לכם המון כאבי ראש והוצאות מיותרות.

מבולבלים? פנו עוד היום לחברת קלינגר היתרי בנייה שמתמחה בנושא, כזו שתיתן לכם את המענה על ניהולו התקין והנכון של צו ההריסה האכזרי שקיבלתם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה