למה גם העסק שלכם צריך לקוח סמוי?

כאשר מנהלים בארגון לא יודעים מה קורה עם העסק, נוצר פער גדול ביותר ברמת השירות והתוצאה, התנהלות פגומה של שאר הדרגים בארגון ובסופו של דבר הפסד לא קטן לארגון או למשלח היד שהושקעו בו לא מעט מחשבה ועלויות. 

אם כל זה נשמע מוכר, הגיע הזמן לדבר על לקוחות הסמויים, אלו שבהחלט יכולים להניע את הארגון ולספר בצורה הברורה ביותר מה באמת מתרחש בארגון גם באין מנהלים בסביבת העבודה. 

מזה לקוח סמוי? זו שאלה טובה! 

את בדיקת רמת השירות יכול לעשות אך ורק הלקוח הסמוי שהפך מזמן פתרון לשיפור השירות בעסק או בארגון, וגם דרך טובה לעשות מחקר לקוחות כללי. כאמור, הצלחת העסק מושתתת על חוויה של הלקוח ואם הוא לא מקבל את המבוקש, העסק לא ייפול, אבל כך או אחרת הוא יפסיד לעסק האחר שמשקיע בעובדים שלו, משקיע בתהליכים ומאפשר כל מה שארגון צריך כדי להצליח. 

איך זה עובד בפועל? הלקוח הסמוי יגיע ויתמזג בין הלקוחות האחרים וכך מבלי שהעובדים ידעו יבצע את הביקורת החשאית, יבצע תיעוד של הדברים וכך יימדד את היכולות של העובד או העובדים בעסק באופן פרטני. 

לאחר שלב הפעילות הזו, ייקח הלקוח הסמוי את כל המידע ויזין דו"ח שיוגש לדרגים הגבוהים בארגון וכך יאפשר לרשת קמעונית, מסעדה או כל פעילות פנאי לשפר את הביצועים ואת המכירות בצורה הטובה ביותר. 

לקוח סמוי – מה היתרון בזה? 

כמו כל דבר, כך גם לקוח סמוי שפוקד את העסק, מתערבב בין העובדים באין משים לב ומספק את התמונה המדויקת ביותר למה שמתחולל בארגון והתוצר המתקבל הוא שמירה על הכללים, שיפור הנהלים ובסופו של דבר נתינת שירות טוב ושמירה על הלקוחות הקיימים והמצטרפים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה