סוגי חרקים ביתיים ומאילו חרקים כדאי להזהר

חושבים שהבית שלכם הינו מקום נקי ובטוח לגמרי עבור הרהיטים והפריטים היקרים שלכם מפני נזקים ופגימות? תחשבו שוב. חרקים, תולעים ומזיקים אחרים יכולים להסב לנו נזק לא קטן אם לא נדע איך לשמור עליהם בצורה נכונה ונבונה. ידיעה של סוגי החרקים הביתיים השונים שיכולים לשרוץ לנו בבית יכולה למנוע בעיות תברואתיות ונזקים לרכוש. במאמר זה נבחן כמה מהם.

 

ג'וקים – המלך הבלתי מעורער של חרקי הבית

הסיוט של הקיץ שכולנו מתחלחלים ממנו – תיקנים, או בשמם היותר מוכר – ג'וקים. לא משנה כמה נאטום את הבית, הדלתות, החלונות ופתחי הביוב, תמיד נמצא אחד כזה לפחות בעונת הקיץ מסתובב לנו סביב הרגליים. ג'וקים שורצים להם בתוך ביובים ועלולים להפיץ מחלות וזיהומים בכל מקום שהם רוחשים בבית. וודאו כי ארונות האוכל שלכם אטומים וסגורים לגמרי, החליפו סדינים ומצעים לפחות אחת לשבוע, וודאו שלא נמצא אוכל פתוח וכל סיכוי של מגע של ג'וקים עם מזון על מנת למנוע נזק תברואתי.

 

נמלים – מגיעים לכל מקום מתוק

בעיה של נמלים היא אחת הבעיות השכיחות ביותר, במיוחד למי שגר בבית קרקע. חוש הריח שלהם בתור מושבה חזק מאוד, והן יכולות להגיע כמעט לכל מקום בבית שיש בו אוכל פתוח. וודאו כי הכיור שלכם נקי משאריות מזון ובעיקר דברים מתוקים כמו דבש וסוכר שמתפזר. נמלים מהווים בעיה בשל העובדה שהם שורצים בתור המזון שלנו וחופרים בקירות הבית.

 

טרמיטים – זוללי העץ האולטימטיביים

בעיה נפוצה אמנם פחות אך לא פחות גרועה, היא בעיית טרמיטים. זוללי עץ אלו מסוגלים להרוס רהיטים שלמים, ספרים וכל מוצר העשוי מעץ בבית. דפיקה קלה על גבי משטחים שונים ברחבי הבית שעשויים מעץ יכולים להסגיר את המיקום שלהם.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר: https://www.agr-non.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה