איפה ניתן למצוא השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב?

נדל"ן בארצות הברית מעניין לא רק משקיעים מנוסים אלא גם אחרים שרוצים לשפר את בסיס ההון שלהם. התשואה על השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב עשויה להיות יפה מאוד, במיוחד כאשר בוחרים את הנכס הנכון, במקום הנכון. לשואלים היכן ניתן למצוא השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב, אספנו את העובדות הבאות. 

הדרך הקלה – קרנות ישראליות שמושקעות בארה"ב 

כל מי שמכיר קצת את שוק הנכסים האמריקאי יודע כי בתחום פועלים אין ספור מתווכים וחברות נדל"ן. עבור הישראלים, די מסובך ולא פשוט לאתר מתווכים אמריקאים לצורך איתור נכסים מתאימים. טוויית קשרים מסוג זה לא נעשית בנקל בשלט רחוק. הדרך הקלה יותר למצוא השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב היא להיעזר בקרנות ישראליות. כיום, ישנן קרנות ישראליות שהן מתמחות בנדל"ן אמריקאי. חלק מהקרנות הללו הן יזמיות, כלומר רוכשות קרקע ובונות נכסים מניבים. לעיתים קרובות, הקרנות הללו המקושרות בארה"ב, מאתרות נכסים ורוכשות אותם לטובת כלל המשקיעים בקרן. לקריאה אודות השקעה אלטרנטיבית

מצאתם קרן השקעות? מצאתם פיזור טוב של נכסים 

הצעד המשמעותי עבור משקיעים רציניים הוא למצוא את הקרן הנכונה. קרנות מקצועיות שמנוהלות בצורה מסודרת, מחזיקות מומחים שמכירים לעומק את תחום הנדל"ן האמריקאי. חלק מהקרנות מתמחות באזורים מסוימים וקרנות חזקות יכולות לאפשר השקעה עם פיזור טוב של נכסים. כלומר, ברגע שמשקיעים בקרן הזאת, זה ממש כאילו מצאתם השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב, במקומות המבטיחים ביותר.

פיזור הנכסים והבחירה שנעשית על ידי מקצוענים, מאפשרים גם למשקיע זוטר וגם למשקיע מנוסה, להסתמך על שיקולים מיטביים ועל תחקירי עומק. קרן השקעות מקצועית לנדל"ן מספקת למשקיעים מידע מקיף ובשקיפות, אודות הנכסים שכבר נבחרו או ייבחרו, להיות חלק מנכסי הקרן (ואלה הנכסים של כלל השותפים בהשקעה). מידע נוסף באתר https://i-capital.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה