מה זה נדלן מניב \ מה זה נכסים מניבים?

אין ספק כי נדלן מניב מהווה היום את אחת ההשקעות המשתלמות ביותר, מאחר ומדובר על דרך נפלאה ליהנות מתשואה גבוהה בסיכון מינימלי. כל אחד היה מעוניין ליהנות מהכנסה פאסיבית, אך לא כולם יודעים מאיפה להתחיל. באמצעות שירותיה של חברה מקצועית ואמינה, כל אחד יכול להבין את כל האופציות השונות העומדות לרשותו, במטרה להתחיל ליהנות מהכנסה נוספת, ללא שום מאמץ מיוחד.

כל מה שמעולם לא ידעתם על נדלן מניב

קודם כל, כדאי לקרוא בהרחבה מה זה נדלן מניב וכדאי לדעת כי הינו כל סוג של נכס, שניתן להשכיר אותו לגורם אחר וליהנות מהכנסה קבועה בדמות דמי השכירות החודשיים. אנשים רבים בוחרים להשקיע היום בתחום הנדל"ן, מאחר ומדובר על השקעה סולידית יחסית, בעלת תשואה גבוהה ופוטנציאל סיכון נמוך יחסית. מדובר על ההשקעה המושלמת עבור כל מי שמעוניין ליהנות מהכנסה נוספת ומתזרים מזומנים לאורך זמן. נכסים מניבים כוללים דירות, משרדים, חנויות, חניונים, מחסנים, קניונים, מבני מסחר ותעשייה, בתי מלון, תחנות דלק ואולמות אירועים. כל אחד יכול להיכנס לתחום ולהתחיל להשקיע, מאחר ואם בעבר רק משקיעים מבוססים יכלו להרשות לעצמם להשקיע בתחום הנדל"ן, הרי שהיום מדובר על שוק מגוון יותר, המאפשר לא מעט אופציות שונות להשקעה, גם עבור אנשים מהשורה.

נכסים מניבים – כיצד לבחור נכון?

חשוב להבין קודם מה זה נכסים מניבים ולהבין כי לכל אחד מסוגי הנכסים המניבים יש את המאפיינים שלו, כולל יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר מראש. לכן יש צורך להבין את התחום לעומק ולהיעזר באנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים, לפני שבוחרים להשקיע. למשל, נדל"ן מניב בתחום המגורים, נחשב לאפיק השקעה סולידי ובטוח יחסית, מאחר וכמות האנשים בארץ רק הולכת וגדלה, ולכן יש ביקוש הולך וגובר לדירות למגורים ובתים צמודי קרקע. עם זאת, יש צורך בהשקעה גבוהה יחסית, מאחר ומחירי הדירות נמצאים במגמת עליה מתמדת. לעומת זאת, נדל"ן מסחרי כולל שטחי תעשיה ומסחר, מחסנים, משרדים, חנויות, מרכזים לוגיסטיים וכדומה. היתרון המשמעותי ביותר מצוי בתחום המשרדים, מאחר וכל עיר מתפתחת זקוקה לכמויות של משרדים, לכן מדובר על תשואה גבוהה יותר מתחום הנדלן למגורים. מומלץ לבחון מראש את התשואה הפוטנציאלית, על מנת להבין את גובה הרווח השוטף מהנכס. יש להשוות את הרווח השוטף למרכיבי הסיכון השונים, על מנת להחליט לגבי כדאיות העסקה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה