שימוש בתמונות באתר שלך בצורה חכמה

כאשר אתה בונה אתר עבור העסק שלך או לצרכים אחרים אתה צריך לשלב בו תכנים שונים. אתה, בוודאי, רוצה תכנים עשירים אשר יוסיפו ערך רב לקורא ויעניינו אותו. לכן, הם חייבים לכלול מסרים כתובים דוגמת מאמרים, הודעות וכדומה אבל גם תמונות, איורים ועוד. תמונות מתאימות תורמות רבות להשלמת המסרים, לחידודן ויכולות להקרין מאוד עליהם. הן תועברנה בצורה ישירה, אלגנטית, הומוריסטית, או בדרך ייחודית אחרת בהתאם לצרכיך, לטעמך האישי ועוד. 

סיוע מומחים

בוני אתרים הם המומחים הגדולים ביותר בתחום ותוכל להיעזר בהם לבניית כל אתר. יחד עימם תוכל לבחור ולשלב תמונה אחת או יותר הנבחרות לדפים שונים שלו. ניתן לבחור אותן מתוך מאגר תמונות מומלץ אחד או יותר, הכוללים אלפי תמונות מצולמות ו/או מבוימות המתאימות לסיטואציות שונות. כך של אנשים, נופים, מכוניות, פרחים ואחרות בתחומים מקובלים אחרים. תוכל למצוא מאגרים המספקים שירותים חינמיים או אחרים שנדרש עבורם תשלום. כמובן, שכל אחד עושה את שיקוליו הכלכליים כאשר הוא צריך לבחור בסוג השירות. אם אתה בעל מקצוע  החייב להיחשף לתמונות רבות, תעדיף אתרים המסוגלים לספק אותן גם אם תצטרך לשלם עבורן. וכן הלאה. 

זכויות יוצרים

כדאי לך לדעת כי מומלץ להשתמש במאגרים ידועים ולא לנסות להוריד תמונות אשר מוגנות מבחינת זכויות יוצרים. הסכנה, היא, כמובן, לקבלת תביעה בגין שימוש ללא רשות. באתרים גדולים תוכל למצוא תמונות בגדלים שונים המצולמות מזוויות שונות ועוד. יש ברורות וחדות ואחרות עמומות יותר. הבחירה היא עניין של צורך, טעם אישי והתאמה לאתר המדובר ולחומר אותו אתה מפרסם. מומלץ לך לקבל שירות מאתר בעל מוניטין כמו מאגרי תמונות ELEMENTS, אשר ניתן להוריד ממנו תמונות רבות כדי להוסיף ייחודיות לאתר אשר מטרתו הסופית הינה, לרוב, פרסום.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה