סקירה על סוגי פוליש

שירותי פוליש וניקיון

פוליש הוא למעשה ניקיון יסודי ומאסיבי של מרצפות אשר מאפשר להיפטר משאריות חומר שדבוקים עליהן כמו למשל חול, סיליקון, בטון, דבק וכן הלאה. פעולת הפוליש יוצרת שכבה נעימה למגע באמצעות מכונות ייעודיות, מה שמאפשר להסתובב על הרצפה גם ברגליים יחפות מבלי לחוש תחושת חוסר נוחות כלשהיא וכמובן, גורם למרצפות להיראות טוב יותר ולהיות מבריקות יותר. ראו לדוגמה חברת פוליש בראשון לציון!

כמה סוגי פוליש קיימים?

קיימים שלושה סוגים עיקריים של פוליש. הנפוץ ביותר הוא פוליש קריסטל מכיוון שהוא מתאים למרבית סוגי המרצפות כולל אלה הישנות כמו המרצפות המדוגמות, אך מנגד, הוא לא מיועד עבור מרצפות גרניט פורצלן.

סוג נוסף של פוליש הוא על ידי ווקס אקרילי. זהו חומר סינתטי עמיד דמוי שעווה, אשר באמצעות המכונות הייעודיות מחדירים אותו אל תוך המרצפות. החומר הזה מעניק למרצפות מראה יוקרתי ויפה יותר וכן יוצר שכבת הגנה למניעת פגמים.

האופציה השלישית שקיימת היא פוליש סילר. גם כאן מורחים שכבת חומר על המרצפות והוא מגן עליהן מפני חדירה של לכלוך וספיגה של לחות. יש לציין, כי מכיוון שקיימים מספר סוגים של סילר, יש להתייעץ עם מומחה להתאמת החומר למרצפות.

שירותי פוליש בתל אביב – כך תבחרו את הטוב ביותר

אם אתם מתעניינים על שירותי פוליש בתל אביב, כדאי שתיקחו בחשבון מספר דברים. קודם כל, לברר היטב על חברות פוליש מומלצות ולבחור מבניהם את המתאימה לכם ביותר. מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן לקבל באמצעות אתר letsclean!

כמו כן, כדאי לערוך סקר מחירים בשביל לקבל אינדיקציה לגבי מחיר גבוה, נמוך וממוצע שמציעות חברות הניקיון בעיר. למעשה, תוכלו למצוא בתל אביב שירותי פוליש וניקיון טובים מאוד אשר עושים הכול בשביל שתהיו מרוצים ולשם כך, הם מעסיקים את העובדים החרוצים והמקצועיים ביותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה