למה עדיף להשתמש במוצרים מתכלים?

מוצרים מתכלים

עם רמה גבוהה של צרכנות צריכה להגיע רמה גבוהה יותר של אחריות. האדם הפך להיות צרכן של מוצרים שהשימוש בהם הוא דל ולפעמים ספורות, ולאחר מכן כל המוצרים הללו מוצאים את דרכם אל האשפה שלא יכולה להכיל כמות כזו של מוצרים שרק הולכת וגדלה עם השנים. אמצעי נהדר לבצע מינון של אשפה שאי אפשר למחזר נעשית על ידי רכישה של מוצרים שמתכלים .

שומרים על הסביבה

לא הרבה אנשים מודעים לעובדה הזו, אבל הרבה מאוד מן המוצרים שנמכרים על המדף, הם כאלה שלא יתכלו לא משנה כמה זמן כבר חלף. דבר זה אומר כי הם לא רק נותרים בצורתם המקורית, אלא אף לאט לאט מחלחלים חומרים מהמוצר המקורי אל האדמה ויוצרים זיהומים שונים בסביבה בה אנשים בעלי חיים נמצאים. איך ניתן להיתרם אל המשימה הזו של שמירה על הסביבה? דרך אחת פשוטה הינה על ידי רכישה של מוצרים מתכלים למוסדות ועסקים על פני אלה שרק יסבו נזק לסביבה.

נהנים ממוצר שימושי

הרשימה של מוצרים שגם יש להם שימוש נהדר וגם מתכלים היא ארוכה ומאפשרת לכל אדם לעשות מהלך של בחירה חכמה. מה נמצא ברשימה של מוצרים מתכלים? לא מעט. החל מכוסות מתכלות ועד חומרי ניקיון מתכלים. איך יודעים כי מדובר בכלים מתכלים? הדבר מצוין על המוצר עצמו שמסומן בתווית כזו של מוצר ידידותי לסביבה, כך שמה שנותר הוא רק לבחור מוצר מתכלה, לפחות אחד מתוך רשימה ארוכה מאוד של פריטים שלא יהיו ירוקים ו/או ידידותיים לסביבה.

השקעה שחוזרת אלינו

זה בהחלט יכול להיות נכון הנתון אשר אומר כי מוצרים חד פעמיים מתכלים או ידידותיים לסביבה יעלו יותר ממוצר אחר שיהיה במחיר נוח יותר מכל השאר, אבל, המחיר הסופי שמשלמים עבור רכישה שאינה מתחשבת בסיבה הוא גבוה לאין שיעור לטווח המיידי ולזה הרחוק גם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה