למה שווה ללמוד קורס יעוץ משכנתאות?

ייעוץ משכנתאות

תחום המשכנתאות הוא תחום מעט מורכב ומסועף לאדם הממוצע. כמעט כל זוג צעיר מגיע בשלב כלשהו למצב שהוא צריך ליטול משכנתא מהבנק בנוסף להון האישי שצבר, זאת כדי שיוכלו לקנות בית משלהם ללא הצורך להיות תלויים בבעל בית כזה או אחר. תחום זה מבלבל מאוד ומרבית האנשים אינם יודעים כיצד לגשת בכלל לטובת קבלת המשכנתא ומהו המסלול הטוב ביותר עבורם. יש לא מעט משתנים שצריך לקחת בחשבון כמו מסלול המשכנתא, אורך זמן ההחזר, אופן החישוב של הריביות, סוגי הריביות, משתנה/לא משתנה, צמוד מדד או לא צמוד למדד וכיצד זה עשוי להשפיע על ההחזר החודשי, על גובה הריבית, על ההתנהלות הכלכלית השוטפת שלנו ועוד. לצורך כך זוגות רבים מתייעצים עם יועץ משכנתאות מקצועי.

האם ניתן לעבוד כיועץ משכנתאות ללא קורס?

עבודה בתחום ייעוץ המשכנתאות, כמו בכל תחום אחרת, דורשת מן הסתם הכשרה מקצועית בתחום. כמובן שלניסיון ולאדם עצמו והאופן שבו הוא חושב יש השפעה משמעותית על איכותו כאיש מקצוע אולם הבסיס הוא כמובן הכשרה מקצועית והסמכה מוכרת בתחום. במידה ויציע אדם את שירותיו כיועץ משכנתאות ללא הכשרה מקצועית בתחום, הרי שהוא מנסה לגזול מכם כסף ואינו יכול לקרוא לעצמו יועץ משכנתאות גם אם הוא חושב שהוא מכיר היטב את הנושא. 

מדוע עוד כדאי ללמוד קורס יעוץ משכנתאות?

מלבד ההכשרה המקצועית לעיסוק בתחום אנשים שואלים את עצמם מדוע כלל ללמוד ולעבוד בתחום? ובכן תוכלו ליהנות משכר יועץ משכנתאות ומקצוע יציב שיהיה נדרש גם בעשורים הקרובים. ניתן לעבוד בתחום גם כשכירים וגם כעצמאיים בהתאם לנוחיות שלכם וכמובן למי שרוצה עבודה עם תחושת שליחות הרי שתוכלו לעזור לזוגות צעירים ומשפחות לחסוך בין עשרות למאות אלפי שקלים בטווח ההחזר של המשכנתא שלהם על ידי ייעוץ מקצועי וטוב לנטילת המשכנתא הטובה והנכונה ביותר עבורם.

הירשמו לקורס יעוץ משכנתאות >>>

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה