מגרש רכבים – האם יש להם הצדקה בעולם רכבי יד 2

שירות של פירוק רכבים

מגרשי רכבים לפירוק מהווים למעשה כתובת לכל רכב למעט רכבים חדשים ממש. לא הרבה אנשים מפרגנים לעצמם לרכוש רכב מיד ראשונה או איך שאומרים בשוק – רכב מהניילונים, ועל כן, הם פונים למגרשי רכבים לצורך חיפוש רכב ישן יותר, יד 2, אשר בעליו הראשונים מכר אותו מסיבה מסוימת, אך הוא עדיין במצב טוב וניתן להשתמש בו עוד שנים רבות.

מחפשים קונה רכבים לפירוק? צרו קשר >>>

מכירת רכב יד שנייה למגרש רכבים

אנשים רבים מעוניינים להתחדש ברכב חדש מידי כמה שנים, גם אם הרכב הקודם שלהם עדיין תקין וכשיר לנסיעה. במקרה כזה, פונים למגרשי רכבים ומוכרים את הרכב הישן במחיר נמוך מעט מהמחיר בו הוא נקנה בתחילה, ואלה האחרונים משווקים את הרכב עבור אנשים שאין באפשרותם לרכוש רכבים יקרים מיד ראשונה.

האם כדאי לקנות רכב יד 2?

למעשה אין כל מניעה לרכוש רכב מיד שנייה במידה והרכב תקין כמובן. לאמיתו של דבר, האופציה של רכישת רכב מיד שנייה מהווה יתרון עבור אנשים שאין באפשרותם לרכוש רכב חדש עם 0 ק"מ בשל מחירו הגבוה. לעומת זאת, רכב יד שנייה עם קילומטראז' יחסית נמוך, נמכר במחיר זול בהרבה לעומת הרכבים החדשים מאותה חברה ודגם. מה שכן, מומלץ לרכוש אותם רק במגרשים אמינים ומוכרים.

מגרש רכבים – גם לרכבים מקולקלים

מגרשי רכבים מתעסקים בעוד תחום מלבד מכירת קניית רכבי יד שנייה ומכירתם. הכוונה כמובן לקניית רכבים לפירוק. מגרשי רכב קונים גם רכבים שהלכו טוטאלוס וכן רכבים תקולים או ישנים שכבר לא משתלם לתחזק, ומשתמשים בהם לצורך תיקון כלי רכב אחרים. במגרש מפרקים את הרכבים הללו, ממיינים את החלקים שלהם ומוכרים את אלה התקינים בתור חלקי חילוף לרכבים אחרים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה