עורך דין מקרקעין בנתניה מומלץ

1969854-min

הפריחה בעסקי הנדל"ן והמקרקעין שאנחנו חווים בשנים האחרונות בישראל אינה מקרית. הביקוש גובר לדיור יחד עם ההבנה שכדאי לשחרר קרקעות לבנייה בכל הארץ גורמים לכך שיש יותר מיזמים לבנייה. יחד עם העובדה ששנת הקורונה הפכה את הבית למבצר, תרתי משמע, רבים בוחנים כל הזמן את האפשרויות ומעיזים לנסות הזדמנויות נדל"ן שונות. בשביל זה בדיוק חשוב לקבל ליווי של עורך דין מקרקעין בנתניה מומלץ, שאתם יודעים מפי אנשים שעבדו אתו שהוא אכן יכול לענות לצרכים שלכם.

 

למה צריך עורך דין מקרקעין?

לא מספיק לשמוע על מי שמוכר לכם הצעת קנייה או מכירה של נכס שהוא אמין והבעלים המקורי. אנחנו מכירים יותר מדי מקרים של אנשים כאלה שהיו לכאורה אמינים אבל בסופו של דבר לא היו מגובים במסמכים שהוכיחו בעלות וזכויות והתוצאה הייתה עגומה. אתם יכולים לבדוק בעצמכם, כמובן, אבל יש דברים שרק עורך דין יכול לבדוק בהכירו את לשון החוק ואת דקויותיו, ובכך להבטיח לכם חלקה שתהיה רשומה על שמכם בטאבו כמו שצריך וללא שום חשד להונאה.

 

אין עסקת נדל"ן קטנה מדי

גם אם צדו רק בשכירת דירה, זכרו שאתם מוסרים צ'קים לפיקדון ואתם מתחייבים לתשלומים ולעוד התחייבויות נוספות. בן אתם שוכרים או משכירים, עורך דין מקרקעין בחדרה אביב שובייב ושות' ילווה אכם בכל צעד משום שאין כזה דבר עסקת נדל"ן שהיא קטנה מדי. היום, למרבה הצער, כבר אי אפשר לסמוך על הבטחות בעל פה ויש לבדוק כל דבר אם הוא מעוגן בחוזה ובהסכם חוקי בכתב, כדי שלא תמצאו את עצמכם מחויבים לסכומים שלא תוכלו לשלם. כמו גם, לא להתחייב מבלי לבדוק כל דירה שלא תקנו דירה שלא ראויה למגורים ולא ידעתם על כך מראש.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה