רואה חשבון בצפון

1946440-min

אנשי עסקים אשר פועלים כעצמאיים, שותפות או חברות בכל סדר גודל, זקוקים לשירותיו של רואה חשבון בצפון.

 

החשיבות של ליווי פיננסי של רואה חשבון

היתרון של רואה חשבון מקצועי וייחודי הוא בכך שהוא מכיר את כל עסקיהם של כל הלקוחות שלו על כל הרבדים שלהם ולכן הוא יכול להעניק להם ליווי פיננסי לגבי אופן ההתנהלות בעסק הפרטי של כל אחד.

כל אדם שמקים עסק ללא קשר לתחום עיסוקו מעוניין שיהיה זה עסק מצליח, שיהיו בו הכנסות רבות ורווחים נאים. כדי להגיע לכך כל בעל עסק זקוק לתמיכה וליווי של רואה חשבון בצפון אשר מציע לו לפעול בדרכים שונות לאור התוצאות של ניהול עסקיו. כך הוא מציע לו כיצד לנהוג בנושאים אקוטיים הוא מתכנן עבורו את המיסוי השנתי כדי להיערך לסכומים שהוא אמור לשלם, או לחלופין אם יש האטה בפעילות, להקטין את המקדמות כדי לא לשלם סכומים שהם מעבר לצפי המס שאותו יהיה עליו לשלם.

 

הכנסו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי – https://www.laty.co.il/.

 

דיווחים לרשויות המס

רואה חשבון בצפון מגיש עבור כל עוסק פטור, עוסק מורשה ושותפות, דוח אישי שנתי לרשויות המס במועד שנקבע לכך בכל שנה. כמו כן דוחות שנתיים של חברות קטנות וגדולות וגם של כל בעלי המניות בהן. האחריות של רואה חשבון בצפון היא לדאוג שהלקוח יעביר את מלוא המסמכים הקשורים להכנסות, להוצאות, מסמכים על הפקדות בקופות גמל, קופות פנסיה, פוליסות ביטוחי חיים ועוד. כל זאת כדי שהדוחות כולם יוגשו במועד.

 

תשלומי שכר לעובדים

תחשיבי השכר לעובדים הם נושא מורכב ולפעמים אך סבוך. זו הסיבה שבמשרד של רואה חשבון בצפון עובדים חשבי שכר מומחים בעלי ידע רב, אשר מכירים את כל דיני העבודה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה