איך מערכת פריוריטי תועיל לעסק שלי

פריוריטי

נושא מאגרי המידע וביצוע תהליכים עסקיים שונים עבר בשנים האחרונות להיות בצורה ממוחשבת בקרב מרבית החברות והעסקים. חברות ועסקים רבים מתנהלים באמצעות תוכנות שונות החל מתוכנות לנושא של כספים והנהלת חשבונות, ניהול פרויקטים, רכש, הפצה ועוד, כאשר מרבית התוכנות אינן קשורות האחת לשנייה. כחלק מהתוכנית העסקית חברות וארגונים רבים מחפשים כיצד ליעל את ההתנהלות העסקית, כיצד לעבוד נכון וחכם ולהגדיל את ההכנסות והרווחיות של העסק ואחד מהפתרונות לנושא זה הוא מערכת פריוריטי.

מהי מערכת פריוריטי?

מערכת Priority היא למעשה מערכת ממושבת חכמה המאגדת תחתיה את כל הפעילות של העסק גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה פיננסית ועוד. היא מרכזת בתוכה את כל המידע מכלל המערכות שיש בעסק בין אם מדובר במערכת ניהול כספים או ניהול מלאי או נושא של משאבי אנוש, ומאפשרת לבעל העסק לקבל מידע מקיף וכולל אודות מה קורה בעסק שלו בכל רגע ורגע נתון. אם בעבר לכל מחלקה הייתה התוכנה שלה וכדי לדעת מה קורה היה צריך להיכנס לכל תוכנה בנפרד, מערכת פריוריטי מרכזת את המידע מכלל המחלקות ומכלל התוכנות למקום אחד בצורה מסודרת ונגישה.

כיצד מערכת פריוריטי יכולה להועיל לעסק?

חלק משמעותי מניהול עסק זה היכולת לדעת בכל רגע ורגע נתון מה קורה בעסק כדי לקבל החלטות חשובות בנוגע להתנהלות, החלטות שלעיתים אם יתקבלו במועד מאוחר יותר, יכולים להיגרם לעסק נזקים רבים. מערכת פריוריטי מרכזת את המידע באופן שוטף מכלל המערכות בארגון בין אם מדובר עם המערכות הפיננסיות, לוגיסטיקה, ניהול מלאי, שיווק ומכירות, משאבי אנוש, גבייה ועוד. המידע הזה מאפשר למנהלים להיות עם אצבע על הדופק באופן קבוע לקבל החלטות חשובות ולמקסם את הפעילות והרווחיות של העסק כמה שניתן. 

> הכירו את מערכת משכנת

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה