בני ינאי – אפשר רק ללמוד ממנו

בני ינאי

הקריירה הצבאית המפוארת של בני ינאי, בה הגיע עד למצב בו הוא אלוף משנה במילואים וכאשר הוא סיים קורס קציני חי״ר, יחד עם כך שהוא הגיע לתפקידים בכירים במשק הישראלי ברשות המיסים ובתפקידי חקירה מאתגרים, הופכים את בני לאדם שמהווה השראה עבור רבים וניתן רק ללמוד ממנו והתרומה המשמעותית שלו לאורך השנים.

מצליח לעשות דברים אחרת – זה בני

כפי שאתם כבר מבינים, בני ינאי יודע לעשות דברים בצורה מאוד שונה ולאורך השנים היכולת המרשימה והכישרון שלו הביאו אותו עד למצב בו הוא סמנכ״ל משאבי אנוש ברשות המיסים וזאת לצד מילוי תפקידי חקירה ותפקידים אחרים בעבר כדוגמת כך שהוא היה אחראי על רשות המכס והסמים בחיפה. בני הוא אדם מרשים שהגיע רחוק מאוד בקריירה שלו.

ידע אקדמי נרחב – חיוני להצלחתו

דבר נוסף שנרצה לציין בכל הנוגע אל בני ינאי זה הידע האקדמי הנרחב שלו. בני הצליח לסיים בהצלחה תואר ראשון ושני במנהל עסקים, דבר שסייע לו רבות לתרום לחברה הישראלית ולהשתלב בצורה נהדרת בארגונים בהם הוא עבד. כך הוא הגיע בסופו של דבר לתפקידים בכירים מאוד אשר נחשבים מאוד מרשימים עבור לא מעט אנשים.

מצליח להשיג את היעדים שלו

לאחר שמסתכלים על הקריירה המרשימה של בני ינאי אפשר להבחין בדבר אחד ברור ופשוט. בני יודע כיצד להשיג מטרות ויעדים שהוא מציב לעצמו לאורך חייו. בעניין הזה ניתן רק ללמוד ממנו והוא מהווה השראה ומודל לחיקוי עבור לא מעט אנשים. כפי שאתם רואים, בני הגיע רחוק מאוד הן בקריירה הצבאית, הן האקדמית והן מבחינה תעסוקה. כך שאנו ממליצים לכם ללמוד מהניסיון של בני. 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה