מה מחויב בביצוע הצהרת הון לעצמאיים

ייעוץ לבדיקת שכר

עצמאיים אשר רק נמצאים בתחילת דרכם ופתחו תיק עוסק פטור או עוסק מורשה במע"מ יהיו צריכים להגיש הצהרת הון שבה יפרטו על כל הנכסים והחסכונות שברשותם. כך יוכלו רשויות המס לדעת בצורה מדויקת מה ההון המדויק של בעלי העסק החדשים ובמקרה של שינויים בעתיד לראות האם ישנה פעילות חריגה או צבירה לא סבירה של נכסים.

התהליך של הצהרת ההון יכול להתבצע באופן עצמאי או בעזרתו של רואה חשבון. אם אתם צריכים לעשות את זה בשלב הזה, יהיה כדאי לכם לשקול ברצינות פניה אל רואה חשבון על מנת שיוכל לסייע לכם, שכן כך לא תצטרכו להסתבך יותר מידי וזה פשוט יוכל להקל עליכם משמעותית עם כל התהליך.

מעוניינים בייעוץ? פנו עוד היום לרו"ח שגיא משעלי

מגישים הצהרת הון בסיוע רואה חשבון

תבינו שאם תנסו להגיש הצהרת הון בעצמכם בלבד, אתם עלולים למלא את הטפסים שלא כשורה וכתוצאה מכך לסבך את עצמכם בסופו של דבר. יש פרטים רבים שדורשים תשומת לב ועל כן לא יהיה כדאי לכם לשחק עם העניין הזה.

ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל תהיה לפנות אל רואה חשבון שיעשה כל מה שצריך עבורכם וידאג לכך שתצהירו על ההון שלכם בצורה מדויקת ובדיוק כפי שנדרש בחוק. זה פשוט יוכל להקל עליכם באופן משמעותי ולהוביל לכך שתהיו מרוצים בכל ההיבטים.

תהפכו את הגשת הצהרת ההון לפשוטה

אתם לא צריכים להפוך את הגשת הצהרת ההון למשהו מסובך ומורכב. כל מה שאתם צריכים לעשות מבחינתכם זה להיעזר בגורם מקצועי שיוכל לעשות את זה עבורכם. אתם מבחינתכם רק צריכים להתמקד בפעילות העסקית השוטפת שלכם ולדעת שאתם עושים כל מה שצריך על מנת להצמיח את העסק בטווח הארוך.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה