רולקס – השעון הכי טוב שאתם יכולים להרשות לעצמכם

רולקס

אין זה סוד, ישנם מספר שעונים שנחשבים ליגה בפני עצמה. לצד שעוני יד איכותיים וטובים, הרי ישנם גם שעונים שנחשבים יוקרתיים, עד כדי כך שבעיניי רבים הם סמל סטטוס, סמל מעמד. מי שמחזיק בשעון כזה ועונד אותו. נתפס כאדם בעל מעמד או יכולות כלכליות שונות מאשר אחרים. 

דוגמא טובה לכך, הוא שעון רולקס. השעון השוויצרי הידוע, הפך זה מכבר לאחד השעונים הכי יוקרתיים והכי חשובים בעולם, ולראיה לא רק מודעות הפרסום האיכותיות והיוקרתיות של החברה, אשר בהן מופיעים ספורטאים, שחקני קולנוע, זמרים ועוד, אלא גם העובדה שהשעון מעטר את ידיהם של מלכים, ראשי ממשלות, דיפלומטים בכירים ועוד. 

צריך לומר, אפשר למצוא דוגמאות רבות של שעונים מסוג זה אשר מעוצבים בצורות שונות, מתאימות לגברים ולנשים, מתאימות לאנשים בעלי איפיון כאלה ואחרים, על פי מה שהם אוהבים ומה שיכול להתאים להם. כמובן שאפשר גם למצוא בחנות שניידר תכשיטים שעוני רולקס אשר מתאימים לסגנון ועיצוב כזה או אחר. 

כיצד בוחרים שעון בצורה נכונה

ראשית, יש לבחון איך השעון נראה, כיצד הוא מעוצב, האם הוא גדול או קטן, האם הוא מציג את השעה אך ורק בצורה אנלוגית או גם דיגיטלית. 

שנית, יש לבחון כיצד השעון משתלב עם סגנון החיים, עם סגנון הלבוש האהוב ועוד. יש להדגיש כאן, אפשר למצוא שעוני רולקס יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות, כך שגם ניתן לעשות התאמה בין השעון לבין אירועים מיוחדים, ואפילו בין השעון לבין השימוש בו בתור מתנה לאדם כזה או אחר. 

שלישית, יש לבחון היכן רוכשים את השעון בשביל לקבל עליו אחריות וכל דבר אחר שהוא חיוני עבור שימוש נכון ואפקטיבי בו לאורך זמן. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה