האם אופציות על חוזים עתידיים שונה ממסחר בחוזים רגיל?

פריוריטי

המוצר החם "חוזים עתידיים" נחטף מהמדף במהירות על ידי משקיעים. הרעיון שעומד מאחורי החוזה העתידי הוא די פשוט. העקרון הוא תשלום חלקי עבור סחורה עם התחייבות לספק את הסחורה בתאריך מסוים.

תחשבו על זה ככה. נניח ויש לכם כרם, אתם לא יודעים האם היבול יהיה טוב בשנה הבאה, ובא אליכם מישהו ומציע לכם לקנות את היבול במחיר נמוך מעט ממה שהייתם מוכרים בשנה טובה, האם זה לא שווה לכם? ובכן, להרבה אנשים זה ממש משתלם.

פנו עוד היום לחברת טרייד סטיישן.

כשמגיע הזמן והיבול הצליח, במידה והוא הצליח, המשקיע הרוויח. אז האם זה בעצם שונה ממסחר בחוזה רגיל? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

מסחר בחוזה רגיל לעומת מסחר בחוזים עתידיים:

ההבדלים בין מסחר בחוזה רגיל לבין מסחר בחוזים עתידיים הם רבים. כמובן שלא נוכל להיכנס, במסגרת המאמר הזה, לכל סוגי ההבדלים בכל הערוצים של השקעות בחוזים עתידיים. בכל זאת, המוצר הפיננסי חוזים עתידיים מבוקש על ידי מספר גורמים בשוק ההון כאשר המשקיע הפרטי הוא רק אחד מהם.

אבל לגבי המשקיע הפרטי נוכל לומר שההבדל בין חוזה רגיל לחוזה עתידי הוא משמעותי מאוד. כאשר אתם רוכשים חוזה על העתיד, לא משנה כמה כסף זה עלה לכם, אתם למעשה סומכים על התחזיות שלכם לגבי מה שיקרה בעתיד.

למידע נוסף הכנסו לאתר – https://www.tradesystem.co.il/category/videos/.

לא תמיד זה ניחוש, לפעמים כבר יש סימנים בשטח למה שהולך לקרות, אולם המציאות הרבה פעמים מפתיעה. אי אפשר להתווכח עם הנתון הזה.

לעומת זאת בחוזה רגיל זה כמו רכש רגיל שאמנם גם מסתמך על רווחים מעלייה עתידית אולם יש לכם את הרכש ביד ולמעשה קניתם סחורה מסוימת.

 

למידע נוסף הכנסו עוד היום לאתר שלנו: https://eliteplatforms.com/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה