ייעוץ עסקי – פיתוח עסקי – ייעוץ אסטרטגי ועדכון תוכניות שיווק ומכירות

ייעוץ עסקי – פיתוח עסקי

Business Consulting – Business Development – Strategic Marketing Consulting

 

היה ואתם מנהלים חברה או עסק משפחתי בתקופה של משבר ואי יציבות היה נכון כי תתעמקו בתועלות שעשויות לצאת גם לכם משימוש מושכל ביועצים עסקיים, המניעים תהליכי שינוי וצמיחה. יועצים העוסקים בפיתוח עסקי ובעדכון תוכניות שיווק ומכירות והתאמתן לשינויים בשווקים. בוא ונקדיש חשיבה בלימוד יותר מעמיק של התחומים המרכזיים שעוברים שיפור בתהליכי  ייעוץ עסקי? פיתוח עסקי לחברות ולעסקים? בואו וננסה למפות את תפקידיו המרכזיים של מנהל פיתוח עסקי מיומן וסופר מקצועי?

ייעוץ עסקי – פיתוח עסקי אפקטיבי

השלב הראשון של כל תהליך מקצועי מתחיל בביצוע  הליך מהיר של אבחון מצב קיים כחלק מתהליך חשוב לעדכון או בניית אסטרטגיה עסקית ושיווקית הרבה יותר עדכנית ומתאימה לעולמות עסקיים תחרותיים במיוחד ולכאלה הנמצאים בתקופות משבר. ייעוץ עסקי – ייעוץ ארגוני המלווה עם עדכון בתוכניות העסקיות והתוכניות השיווקיות מחייב שימת דגש על הצגה טובה יותר של כלל היתרונות שיש לכם בהשוואה למתחרים. כמומחים למיתוג ולחיזור הבידול העסקי אנו נעשה זאת באמצעות שיפור הנראות, המיתוג ובעיקר מיצוב עדכני וחדש המציג בצורה בוררה את היתרונות ואת הצעות הערך שאתם מעניקים ללקוחות.

פיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות

כעוסקים בפיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות שיווק ואסטרטגיות עסקיות וכיועצים ארגוניים וכיועצים אסטרטגיים, אנו מתמחים בתחום של שיפור ביצועים עסקיים בשווקים תחרותיים ובהובלת תהליכי הבראה שינוי וצמיחה. כחברה לייעוץ ארגוני, עושים זאת באמצעות עדכון תוכנית עסקית ועדכון אסטרטגיות שיווק ומכירות היה ונדרש. אנו מבקשים לקבוע כי המשימה המרכזית שלנו מתמקדת בשורה התחתונה: בשורת הרווח. מתמקדת להביא שיפור התפוקות ובהתייעלות ארגונית וניהולית. אנו מובילים לשיפור בשורת הרווח שנובעת מהגדלת כמות הלקוחות, הגדלת הביצועים של מערכי המכירות והשירות.

התהליכים המרכזיים בעולם הייעוץ העסקי

ייעוץ לעסקים, ייעוץ עסקי ממוקד הפועל בשיתוף עם תהליכים המתמקדים בתחום של פיתוח עסקי באמצעות איתור מנועי צמיחה חדשים, חברות הנהלות ומנכ"לים שמבקשים ליזום לחדש ולהוביל שוק. חברות והנהלות כאלה, מתאפיינות בניהול איכותי ואפקטיבי, מאופיינות בצמיחה קבועה ומתמדת. עסקים וחברות שתמיד נמצאים במצבי מגננה – דורכים במקום ואף לבסוף נסוגים ונעלמים. ייעוץ עסקי – פיתוח עסקי אחראי לתכנון העתיד ומתן פתח לאפשרויות נוספות של פיתוח מהווה את ההבדל בין עסק שהוא מוביל ונמצא בצמיחה מתמדת לבין עסק הדורך במקום ולא מתקדם מבחינה כלכלית או מבחינת ההישגים המקצועיים שלו.

בדגש של תחום הייעוץ העסקי – הייעוץ האירגוני והפיתוח העסקי אנו מזהים את התהליכים המרכזיים הבאים:

  • מתמקדים במיפוי שוק מתחרים
  • איתור מגמות וטרנדים כחלק מחשיבה לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים.
  • אחראים לבצע סקרים לאיתור טכנולוגיות פורצות דרך בשווקים הקיימים ובשווקים משיקים
  • מטפלים בשדרוג ועדכון שירותים או מוצרים בכדי לשמור על עדכנות או לחילופין לאתר מנועי צמיחה חדשים.
  • פיתוח עסקי מתמקד בבחינת הצורך בעדכון ואו שיפור מערכי שיווק, פרסום ואיתור ערוצי מכירה חדשים.
  • ייעוץ ופיתוח עסקי אחראים לאתר שווקים וקהל חדש, לנסות ולאתר "אוקיאנוסים כחולים" ולבנות נישות חדשות.
  • ייעוץ עסקי המלווה עם ייעוץ ארגוני – פיתוח ארגוני, הבא לבצע את כל ההתאמות הנדרשות במבנה ארגוני עדכני ויעיל יותר?
  • מטפלים בשיפור וטיוב כוח אדם ניהולי?
  • מניעים תהליכים של התייעלות ארגונית ותפעולית בכל התחומים.

מפגש חשיבה במתנה 

אנו שמחים להציג כאן רשימה של תחומים שבם מעורבותם של מקצוענים כמונו, בתחומי הפיתוח העסקי והנעת תהליכי שינוי וצמיחה מאד נכונה ונדרשת. למותר לציין כי התועלת הרבה שלנו כיועצים עסקיים איכותיים באה לידי ביטוי כאשר חברות ועסקים מבקשים לצמוח באמצעות מיזוגים ורכישות? פעמים, כאשר נכון לבדוק אפשרויות ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים שאמורים לייצר סינרגיה וערך לשני הצדדים. אנו מבקשים לקבוע כי תרומתו של ייעוץ ופיתוח עסקי מאד נחוץ במצבים שנדרש לאתר את מנועי הצמיחה החדשים? לחפש קהלים ושווקים משיקים להמשך הצמיחה.

שווה כי נכיר

מנגד פעמים מעורבות הפיתוח העסקי והייעוץ האסטרטגי עשויים להידרש במצבים בו החברה או ההנהלה והמנכ"ל מבקשים לבדוק כניסה לשווקים בינלאומיים. זאת רשימה חלקית ברמת הכותרות בלבד. כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי, אנו כדרך חיים מקצועית החלטנו להעניק מפגש "סיעור מוחות" במתנה, ללא עלות ומחויבות שבו נבחן יחד האם גם אצלך בשלו התנאים לביצוע שיפורים ועדכונים בתוכנית העסקית ובתוכנית השיווקית? שווה כי נשוחח- צלצל 0544814332 ישירות למשה גרימברג

המחברים:  עדנה יצחקי  ויובל הגלילי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה